חיפוי קירות פנים מודרני: כל מה שרציתם לדעת

תוכן שיווקי
|
כ"ב אלול התשפ"ב / 18.09.2022 02:25
רוצים לעצב מחדש את ביתכם? מחפשים חדשנות יוקרה ועיצוב ייחודי? הנה כל מה שרציתם לדעת על חיפוי קירות פנים
מה זה בעצם חיפוי קירות פנים?

חיפוי קירות פנים הינו טרנד פופולרי ושכיח בשנים האחרונות בתחום עיצוב הבית ועיצוב פנים.

לחיפוי קירות פנים שני שימושים: האחד – נועד לצרכים פונקציונליים, כלומר הגנה על קירות הבית, בעיקר באזורים כמו חדרי אמבטיה ומטבחים. והשני-נועד לצרכים דקורטיביים לעיצוב הבית/ הסלון או כל חלל אחר.

מודרניות וחדשנות בחיפוי קירות פנים

מהו חיפוי קירות פנים מודרני? חיפוי מודרני הוא בעצם שימוש בטכנולוגיות חדשות ומגוונות מבחינת חומרים וסגנונות עיצוב, בחיפוי זה משתמשים בעיקר בחומרים כמו – עץ מתועש, חיפוי תלת מימד, בטון (מיקרוטופינג) ואריחים דקורטיביים.

חיפוי קיר מבוקש גם במגזר הפרטי וגם בעסקי-ציבורי. כך לדוגמא: בבתים פרטיים תוכלו לראות חיפויים במקלחות ומטבחים בכדי למנוע היווצרות של עובש ונזקי עשן על הקירות וגם למטרה דקורטיבית. ואילו במגזר העסקי והציבורי, המטרה היא להפוך את העסק שלכם למרשים ויוקרתי מאוד בזכות העיצוב המיוחד והמודרני.

כיצד תבחרו את החיפוי הנכון ביותר עבורכם?

סוג החיפוי – 

את סוג החיפוי כלומר החומר והדוגמא אותה תבחרו לעשות, עליכם להתאים לביתכם ולהתחשב בסגנון הבית כולו. כלומר, אם סגנון העיצוב בביתכם הינו מודרני – רצוי להשתמש בחומרים עדכניים ומודרניים. כך לדוגמא-עץ מתועש או חיפוי תלת מימד – יעניקו מראה מודרני וחדיש ואף ישמרו על הקיר לאורך זמן. לעומת זאת אם ביתכם בסגנון וינטג’ או מסורתי עליכם לבחור חיפויים בסגנון עתיק ומיושן.

תנאי השטח –

הכוונה היא כי עליכם לדעת על איזה קיר ובאיזה חדר תרצו לעשות את החיפוי ובכך לבחור את החומר ממנו יורכב. עליכם לשים לב לתנאים כמו: לחות, חום או קור, חשיפה למים וכד’. כך לדוגמא- אם תרצו להניח חיפוי על קיר גבס סביר להניח שחיפוי כבד כגון חיפוי מאבן לא יחזיק. לעומת חיפוי על קיר בטון שבו לרוב תוכלו לשים איזה חיפוי שתבחרו.

חיפוי בחדרי אמבטיה ומטבחים: אם מדובר בחיפוי אותו תרצו לשים בחדרי אמבטיה או מטבחים עליכם לבחור אריחים מחומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן ולא יספגו נוזלים ואף יהיו עמידים לרטיבות

לעומת חיפוי עבור סלון וחללים פתוחים: חיפוי בסלון או בחללים פתוחים אחרים הם בעיקר דקורטיביים, רוב האנשים יבחרו עיצוב חיפוי קירות פנים מודרני ויוקרתי.

האם כדאי ללכת על שיטת- עשה זאת בעצמך ? או שעדיף להזמין מומחה?

חיפוי קירות מודרני היא מלאכה הדורשת זמן וידע. מה עליכם לדעת לפני שתעשו זאת בעצמכם?

– עליכם לוודא שהמשטח עליו תעבדו נקי מכל שאריות שמן או כתמים.

– מבחינה טכנית – אין קושי הרכבה.

– עדיף להיוועץ עם מומחים בכדי למנוע טעויות טרם תתחילו בעבודה.

– וודאו כי החומרים המצויים ברשותכם הינם מתאימים ונכונים לחיפוי שבחרתם.

לעומת זאת הדרך הקלה והבטוחה יותר, היא להזמין מומחה להתקנת חיפוי קירות פנים מנוסה ומקצועי . זוהי אומנם דרך יקרה יותר אך לעיתים משתלמת יותר מאחר ותקבלו אחריות על ההתקנה וביטחון שהחיפוי יחזיק לאורך זמן רב.

סיכום: אין ספק שחיפוי קירות מודרני הינו תחום טרנדי וחדשני כיום ודרך מעולה לעצב מחדש את ביתכם באופן הייחודי ביותר.