לוין: “סילמן אישה אמיצה מאוד” • גולדקנופף: “שמח שרצים יחד”

ח"כ לוין הגיב לעתירה נגד שיריון סילמן בליכוד • תקף: "יש חשש שאנשי ימין יתפתו שוב ויצביעו לשקד. מפלגות שמדברות ימין והולכות לשמאל" • גולדקנופף: "נעשה כל שביכולתנו כדי לחזור ולזקוף את קומתם של שומרי התורה לאחר המכות האנושות שניחתו בממשלת השנאה"
אריה ריבקינד
י"ט אלול התשפ"ב / 15.09.2022 19:48

יו”ר סיעת הליכוד ח”כ יריב לוין הגיש הערב (חמישי) את רשימת הליכוד לכנסת ה-25 לוועדת הבחירות המרכזית.

בצאתו מוועדת הבחירות המרכזית הגיב לוין לעתירה, אשר דורשת לבטל את השיריון של עידית סילמן בליכוד, בטענה שמדובר ב”דריסה ברגל גסה של הוראות החוק”.

לוין אמר, כי סילמן שהפילה את קואליציית בנט-לפיד היא “אישה אמיצה מאוד שעשתה מעשה לא פשוט בכלל, הצילה את מדינת ישראל מאסון שהיה עלול להיגרם לנו אם הממשלה הרעה הזו היתה ממשיכה לכהן עוד תקופה ארוכה.

“אני חושב שהאהבה שהיא מקבלת בקרב ציבורים רחבים זו התשובה הברורה ביותר לכך שמי שהולך בדרך אידיאולוגית ולא נותן את ידו לרמייה כמו שעשתה מפלגת ימינה בקדנציה הקודמת, ראויה להיות בפוליטיקה הישראלית, ואני שמח מאוד שהיא חלק מרשימת הליכוד ואין לי ספק שסילמן תתרום הרבה מהניסיון שלה ומהיכולת שלה לעבודת הכנסת הקרובה”.

ח”כ לוין תקף את רשימת הבית היהודי ואמר: “יש חשש שאנשי ימין יתפתו שוב ויצביעו לשקד, מפלגות שמדברות ימין והולכות לשמאל. מי שרוצה ממשלת ימין מצביע לליכוד או למפלגות ימין”.

בתוך כך, גם מרצ פנתה ליועמ”שית בדרישה שתפתח בחקירה מיידית נגד הליכוד. זאת, כדי לבדוק אם השיריון לסילמן הובטח מראש בתמורה לעריקתה, באופן לא חוקי.

אחרי האיחוד בין אגודת ישראל ודגל התורה, גם יהדות התורה הגישה את רשימתה לוועדת הבחירות.

יו״ר יהדות התורה הרב יצחק גולדקנופף אמר: “הגשנו כעת את רשימת יהדות התורה לכנסת ה-25. הרשימה מורכבת משלוחיהם של מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות, נציגי ציבור מסורים ועתירי עשייה. אני שמח שעלה בידינו שוב לרוץ יחד, באחדות ובשילוב ידיים.

“לפנינו עבודה רבה להרחיב את מעגלי התמיכה ולהביא מצביעים חדשים, על מנת שנוכל לסייע לעולם התורה, להשוות את תקציבי החינוך החרדי למערכת החינוך הרשמית ולשים קץ לאפליית שכר עובדי ההוראה החרדים, ולפעול להורדת יוקר המחיה, ולדיור בר-השגה.

“עלינו לעצור את הפגיעה האנושה של הממשלה היוצאת בכל ענייני הזהות היהודית של המדינה; בכשרות, בקדושת הכותל המערבי, ברמיסת כבודה של השבת בראש כל חוצות. נעשה כל שביכולתנו כדי לחזור ולזקוף את קומתם של שומרי התורה והמצוות לאחר המכות האנושות שניחתו עליהם בממשלת השנאה”.

ח”כ מאיר פרוש, בא כוח אגו”י, חתם על הרשימה המאוחדת של יהדות התורה: “אני חותם עכשיו על הרשימה הנבחרת, שלחמה והפילה את הממשלה הרעה הזו. בעזרת ה’, בכוחות מאוחדים נביא ניצחון, שנוכל להקים ממשלה שתהיה טובה לחרדים, לתורת ישראל, לעם ישראל ולארץ ישראל”.

סיעת ש״ס הגישה לוועדת הבחירות את רשימתה לכנסת ה-25.

וזו הרשימה המלאה לפי סדר:  אריה דרעי, יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון, משה ארבל, ינון אזולאי, משה אבוטבול, אוריאל בוסו, יוסף טייב, אברהם בצלאל, יונתן משריקי, נתנאל חייק, ארז מלול, סימון מושיאשוילי, יוסי גלנט, יעקב ישראל צדקה, טל מתתיהו, אשר נהרי, משה קייקוב

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הזמן ימין ימין נמאס מהפאשיזם הזה
    15/09/2022 20:25
    נו באמת
  1. ועמך כולם צדיקים לעולם יירשו ארץ נצר מטעי מעשה ידי להתפאר

  2. ''לשים קץ לאפליית שכר עובדים חרדיים'' - גולדקנופף. לא נגעתי
    16/09/2022 11:09
    הרתחה