הטרילה גם את חברי הוועדה: הדר מוכתר הגישה את הרשימה • צפו

יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' הגישה את הרשימה לוועדת הבחירות - ופנתה ליו"ר הוועדה: "עמית, אני צריכה את הקול שלך.... אה סליחה כבוד השופט עמית" • בהצהרה לתקשורת אמרה: "ברשימה שלי לא תמצאו פוליטיקאים לשעבר, לא סלבס ולא טייקונים" • ומי המועמדים?
אריה ריבקינד
י"ט אלול התשפ"ב / 15.09.2022 17:30

אחר הצהרים (חמישי) התחדשה הגשת הרשימות המתמודדות לכנסת ה-25.

אתמול, ביום הראשון להרשמה, הוגשו 18 רשימות. ניתן להיכנס אל הוועדה עד השעה 22:00.

יו”ר מפלגת צעירים בוערים, הדר מוכתר, הגיעה גם היא למשכן והציגה את הרשימה, שהייתה סודית עד כה.

במקום הראשון נמצאת בת אל חזן – שהוצבה בצמרת של ‘צעירים בוערים’ בשל העובדה שמוכתר עדיין לא בת 21. מיד אחריה לפי הסדר, יניב נתנאל, רחל קרויזר, שחר אחיקם צפניה, עמרי קלישר ושלומי פרץ.

“צעירים בוערים” קיבלה את האות צ’.

טרם הגשת הרשימה, אמרה מוכתר: “ברשימה שלי לא תמצאו פוליטיקאים לשעבר, לא סלבס ולא טייקונים. תמצאו צעירים שישבו באוהלים ברוטשילד, שלקחו אתי לכיכר ציון ובמקום לנסוע להודו הצטרפו אלי. לא צריך כאלה שישבו כאן עשרים שנה ולא עשו כלום. אין לי ארבעה יועצים אסטרטגיים ולא לשכה. יש להם את היכולת יותר מאלה שישבו כאן עשרים שנה ולא עשו כלום. שרפתם לנו את העתיד”.

כשנכנסה לאולם של ועדת הבחירות, מוכתר ביקשה מיו”ר הוועדה, שופט העליון יצחק עמית,  להצביע למפלגתה למען ילדיו.  “עמית, אני צריכה את הקול שלך…. אה סליחה כבוד השופט עמית”.

היא אמרה לשופט: “ברשימה שלי לא תמצא פוליטיקאים לשעבר, סלבס, דוגמניות וטייקונים. תמצא צעירים שרוצים לשנות וזה מספיק”.

השופט עמית הגיב: “אחרי יום שלם שהיה אתמול את הראשונה שלא צריכה מיקרופון”.

לאחר שיצאה מחדר הוועדה, מוכתר הצהירה: “באתי למרר לפוליטיקאים את החיים”.  היא הציגה את המקום הראשון במפלגתה – בת אל חזן ואמרה עליה: “אישה נדירה”.

צילום: ערוץ כנסת
הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין מה לומר
    16/09/2022 01:28
    איציק
  1. רמה מאוד מאוד נמוכה
    וצועקת המון

    • אביתר ברנע   18/09/2022 12:45

      הדר מוכתר קולנית , ילדותית ריקנית ומבולבלת. שמה לעצמה מטרות נשגבות להגיע לכנסת ישראל כדי להשפיע על עיצוב מחדש של סדרי העדפות של הממשלה למען מלחמה אמיתית בהורדת יוקר המחייה ומלחמה בהורדת קצב עליית מחירי הדיור המטורף במדינה. הדר מוכתר, היא לא מסוג האנשים שיש ביכולתם לממש את הציפיות של הנוער בישראל שצמאים למנהיגה צעירה שתוביל אותם למהפך המיוחל.