כתב אישום נגד ראש הישיבה שביצע עבירות חמורות בתלמידיו

הפרקליטות הגישה כתב אישום כנגד הרב יוסף מוגרבי, בן 52 מחולון: בזמן שכיהן כראש ישיבה בעיר, ביצע בין השנים 2010-2019 מעשים חמורים בתלמידיו ובבחורים נוספים • הוגשה בקש להטלת תנאים מגבילים: "מעשיו, טיבם, משכם והיקפם הרב מצביעים על מסוכנותו כלפי תלמידי הישיבה"
חיים טוויל
י"ט אלול התשפ"ב / 15.09.2022 14:49

פרקליטות מחוז ת”א הגישה השבוע לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום כנגד הרב יוסף מוגרבי, בן 52 מחולון, לאחר בזמן שכיהן כראש ישיבה, ביצע מעשים חמורים בתלמידיו ובבחורים נוספים בטענה שמדובר בטקס דתי.

 מכתב האישום שהוגש על ידי עורכת הדין מיטל מור, עולה כי בין השנים 2010-2019 עמד מוגרבי בראש ישיבה בעיר חולון.

במהלך תקופה זו, בהזדמנויות שונות ובמקומות שונים, ביצע מוגרבי מעשים חמורים בתלמידי הישיבה ובבחורים נוספים מהקהילה שבראשותו, חלקם קטינים, תוך קבלת הסכמה במרמה לגבי מהות המעשה.

בין היתר הנחה מוגרבי את תלמידיו לבצע פעולות שונות בטענה כי מדובר בטקס דתי ובעת שהתלמידים מילאו אחר הוראותיו, צפה בהם הנאשם וביצע מעשה חמור. מוגרבי הציג בפני תלמידיו כי מטרתן של הפעולות הן דתית-רוחנית, כשלמעשה נועדו לשם סיפוקו.

 לצד כתב האישום המייחס לנאשם עבירות של מעשים חמורים בהסכמה שהושגה במרמה, הגישה עו”ד מור בקשה להטלת תנאים מגבילים, עד תום ההליכים, בה טענה: “מעשיו של המשיב, טיבם, משכם והיקפם הרב מצביעים על מסוכנותו של המשיב כלפי תלמידי הישיבה, בפרט נוכח סמכותו ומעמדו הרם של המשיב בישיבה ובקהילה”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הוכיח עד כמה ניתן לזייף קדושה ואמונה
    17/09/2022 08:19
    פלביוס
  1. איש שהטיף לאמונה עם התלהבות גדולה התגלה כאדם אשר לא מסוגל להיות איש חינוך רגיל,כשל כישלון בלתי הפיך.
    עדיף שהיה אמיתי עם עצמו ומתוודה לתכונותיו ההרסניות הגובלות ברשע,פשע נתעב

  2. למה חיכו כל כך הרבה זמן?
    17/09/2022 18:26
    משה
  3. למה חיכו ??

  4. הרב מוגרבי
    17/09/2022 20:40
    שי
  5. קודם כל יש מקרים הרבה יותר חמורים משלו רק בגלל שהוא דתי באים עליו ככה אבל את כל הפדופילים האסייתים שיש כאן בהם לא נוגעים זה מהצד החילוני מהצד הדתי הבן אדם הוא גאון בתורה וצריך למחול ולעזור לו פה זו ההזדמנות גם מי שיצליח יזכה לשכר מי שבא להעניש רק יפסיד

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   18/09/2022 23:59

      הרב החזיר אלפיי יהודים בתשובה והקים בתים של תורה בישראל אסור להתעסק עם צדיקים

  6. יהודי
    19/09/2022 00:01
    יהודי
  7. הרב החזיר אלפיי אנשים בתשובה והקים מאות בתים של תורה אסור להתעסק עם צדיקים

    • רועי   28/09/2022 08:03

      הוא אדם שאסור להתעסק איתו והיה לו יצר הרע והוא חזר בתשובה על זה זהו מספיק

      • דוד   28/11/2022 12:51

        אני הייתי תלמיד שלו 21 שנה ניסו לעזור לו אני בעצמי ניגשתי אלו לפני 10 שנים והדבר היחיד שקיבלתי זה צעקות. מנהיג קהילה כמו כת. שנים אסר עלנו לדבר עם החברים ורבנים שלא ישירו קו איתו חברים שלמדו איתנו בגלל שהם ידעו את האמת ולא היה להם אך להוכיח הוא נידה אותם ואם אתם באתם פעם לשעורים אז אתם בוודאי זוכרים את המשפטים מנודה לרב מנודה לתלמיד בשעה שהוא עושה מה שעושה על התלמידים שלו ועד היום יש בחורים שלא מדברים עם ההורים שלהם כל שכן עם חברי הקהילה שעזבו אז אל תדברו איתי על צדיק קודם שיצדיק על עצמו את הדין ויודה שהוא שיקר לבחורים ולהורים שלהם במשך כל השנים שילך ויטפל בעצמו ולא ימשיך להיות ליד אותם בחורים תמימים שהוא פגע בהם ולהשתמש בהם כדיי להציל את עצמו.
        ומי שמפחיד שאסור להתעסק עם צדיקים אם לבן אדם כזה קוראים צדיק אז אנחנו בפשיטת רגל אף אחד לא יכול מול האמת שאני חוויתי שמעתי בשעורים וראיתי בעניים יש לי פגיע בנפש ובאמונת חכמים לכל החיים גם אם הוא ישב 5 שנים בכלא הוא יחזור לתת שעורים אבל אנחנו נישאר עם הצלקות בנפש…
        ממתין שמשהו יענה לי יש לי תשובות והוכחות להכל