מאיימת על ליברמן: אחיו של אריה דרעי העביר מפלגה לסטלה ויינשטיין

מנכ"לית ימינה לשעבר קיבלה מפלגה קיימת שהייתה שייכת לשלמה דרעי, אחיו של יו"ר ש"ס • ההערכה במערכת הפוליטית: המטרה - לקחת קולות מליברמן
חרדים 10
י"ט אלול התשפ"ב / 15.09.2022 11:13

מנכ”לית ימינה לשעבר, סטלה ויינשטיין, צפויה להגיש היום (חמישי) לוועדת הבחירות המרכזית רשימה לכנסת ה־25.

ההערכה במערכת הפוליטית היא שככל הנראה מטרת ויינשטיין היא להוות אלטרנטיבה לציבור במגזר הרוסי ולקחת קולות מישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן.

לפי דיווח של אמיר אטינגר ב’ישראל היום’, כי ויינשטיין קיבלה מפלגה בשם ‘כבוד ומסורת – התנועה הלאומית-חברתית בישראל’, אשר קיימת ברשם המפלגות – שהייתה ושייכת לעו”ד שלמה (מומו) דרעי, אחיו של יו”ר ש”ס אריה דרעי.

מרשם המפלגות נודע, כי לאחרונה הוחלף בא הכוח במפלגה לעו”ד דניאל חוטובלי.

על פי מידע בדף הפייסבוק שלו, עולה כי יש היכרות בינו לבין ויינשטיין מהעיר אשדוד – שם הייתה חברת מועצת העיר. חוטובלי גם שיתף תכנים של ויינשטיין בפייסבוק.

חוטובלי הוא תומך יש עתיד ואף שיתף תכנים ומידע על כנסים של מטה אשדוד ביש עתיד.

יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיב לדברים: “ביבי ודרעי בלחץ ובצדק – הם מבינים שישראל ביתנו חזקה היא המחסום היחידי שלהם בפני החזרה לשלטון”.

כזכור, ליברמן כתב לפני כחודש ברשתות: “תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה. השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד.

“תמיד איכשהו רגע לפני בחירות מוקמת רשימה שכל מטרתה היא לפנות לקהל דוברי הרוסית, ולנגוס ולו במעט במצביעי ישראל ביתנו. וכל זה קורה בזמן שהשופרות של נתניהו מפמפמים במקביל שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה”.

אריה דרעי, שלמה דרעי וסטלה ויינשטיין סירבו להגיב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות