עמיחי שיקלי, סילמן ומשה סעדה: אלה השריונים של נתניהו בליכוד

יו"ר הליכוד שריין את סגן ראש מח"ש לשעבר משה סעדה במקום ה-28 ברשימת הליכוד לכנסת ה-25 • עמיחי שיקלי שוריין במקום ה-14, עידית סילמן במקום ה-16 • צגה מלקו במקום ה-37 • סעדה הועדף על גל הירש מחשש שיחבור לשקד - ומתוך כוונה שיסייע לקחת ממנה קולות
אריה ריבקינד
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 20:50

יממה לסגירת הרשימות: מזכירות הליכוד אישרה הערב (רביעי) את השיריונים של יו”ר הליכוד בנימין נתניהו.

עמיחי שיקלי שוריין במקום ה-14, עידית סילמן במקום ה-16, סגן ראש מח”ש לשעבר משה סעדה שוריין במקום ה-28, צגה מלקו במקום ה-37 ויוסי פוקס במקום ה-42.

לנתניהו ניתנה אפשרות לשריין 5 מועמדים ברשימת הליכוד, אך רק 3 מהם נתפסים כריאליים, ו-2 המקומות הנוספים כ’נורווגיים’.

נתניהו אמר: “חברות וחברי הליכוד בחרו בפריימריז רשימה מעולה שתביא לישראל ממשלה יציבה ל-4 שנים טובות שבהן נדכא את הטרור, נחזיר את הגאווה הלאומית ונוריד את יוקר המחייה.

“היום אני מביא תוספת כוח לנבחרת שלנו: עמיחי שיקלי, עידית סילמן, עו”ד משה סעדה, ד”ר צגה מלקו ועו”ד יוסי פוקס. כולם מוכשרים, כולם ראויים, לכולם יש הישגים משמעותיים כל אחד בתחומו”.

סעדה הועדף על תא”ל גל הירש, מחשש שיחבור לאיילת שקד ומתוך מחשבה שיסייע לקחת ממנה קולות.

סעדה חוזר על ידי מפלגת הציונות הדתית ובימים האחרונים נעשה ניסיון גם מצידה של איילת שקד והבית היהודי לשריין אותו ברשימה לכנסת, אך הוא סירב.

ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני, מספר 2 ברשימת הבית היהודי, טען הבוקר בראיון ברשת ב’ כי משה סעדה לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-25, ולא ייכנס לחיים הפוליטיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות