סוכות נזרק למקום לא ריאלי – וסמוטריץ’ ובן גביר הגישו הרשימה

הרשימה מורכבת מהציונות הדתית, עוצמה יהודית ונעם • פעיל הימין צבי סוכות, שהגיע למקום ה-6 בפריימריז של 'הציונות הדתית', שמע בגל"צ על דחיקתו למקום לא ריאלי, אחרי שסמוטריץ' שריין את אוהד טל, מזכ"ל בני עקיבא העולמית, במקום ה-12 • המטרה: למשוך את מצביעי איילת שקד
חרדים 10
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 17:49

מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית הגישו היום (רביעי) לוועדת הבחירות את רשימתם לכנסת ה-25.

הרשימה מורכבת ממפלגת הציונות הדתית בראשות ח”כ בצלאל סמוטריץ’, מפלגת עוצמה יהודית בראשות ח”כ איתמר בן גביר ומפלגת נעם בראשות ח”כ אבי מעוז.

את הרשימה סוגר הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, שהוצב במקום 120.

רשימת הציונות הדתית – עוצמה יהודית:

1. ח”כ בצלאל סמוטריץ’
2. ח”כ איתמר בן גביר
3. ח”כ אופיר סופר
4. ח”כ אורית סטרוק
5. יצחק וסרלאוף
6. ח”כ שמחה רוטמן
7. אלמוג כהן
8. ח”כ מיכל וולדיגר
9. עמיחי אליהו
10. תא”ל (במיל’) צביקה פוגל
11. ח”כ אבי מעוז
12. אוהד טל
13. לימור סון הר מלך
14. סא”ל (במיל’) משה סלומון
15. יצחק קרויזר

פעיל הימין צבי סוכות, שהגיע למקום השישי בפריימריז של ‘הציונות הדתית’, שמע בגלי צה”ל על החלטתו של בצלאל סמוטריץ’, יו”ר הציונות הדתית, לשריין ברשימה את אוהד טל, מזכ”ל בני עקיבא העולמית  – מה שדחק את סוכות למקום לא ריאלי ברשימה.

סוכות שהוצב במקום ה-12 ברשימה המאוחדת של הציונות הדתית-עוצמה יהודית נדחק כעת למקום ה-16, אחרי שאוהד טל, קיבל את המקום ה-12.

סמוטריץ’ שריין את טל כדי לנסות למשוך את מצביעי הציונות הדתית הקלאסית ששוקלים להצביע לאיילת שקד או לבני גנץ. בנוסף, סמוטריץ’ שריין את סא”ל במיל’ הרב משה סולומון במקום ה-14 ברשימה, כדי שיהיה ייצוג לעדה האתיופית.

צילום: דוברות

ח”כ סמוטריץ’ אמר לאחר הגשת הרשימה: “יש לנו נבחרת מנצחת, רשימה חזקה, מגוונת ואיכותית שמייצגת את כל הציבור הימני והאמוני. אנחנו הבית של הציונות הדתית על כל גווניה. הוכחנו בשנה האחרונה עמידה איתנה על עקרונותינו וערכינו, ונפעל כך גם בכנסת הקרובה ובעז”ה הפעם בקואליציה מתוך ממשלת ימין ציונית. אנחנו באים לעבוד למען עם ישראל והזהות היהודית ולחזק את ביטחון המדינה”.

ח”כ בן גביר אמר: “בעזרת השם, הרשימה הזאת תביא לנצחון הימין. מדובר ברשימה מגוונת של אנשי מעשה שיחזירו את הכבוד למדינת ישראל ולחיילי צה”ל. הגיע הזמן שתקום ממשלת ימין אמיתית, לא רק בדיבורים, אלא במעשים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ומה עם ארנון סגל?? הר הבית לא מעניין?
    14/09/2022 18:51
    אלי
  1. כנראה הקרבן פסח ובית המקדש לא מעניינת אותנו