מפלגת נעם התקפלה: ח”כ אבי מעוז שוריין במקום ה-11 בציונות הדתית

מפלגת נעם הודיעה על כניסתה בבלוק טכני לרשימה של סמוטריץ' ובן גביר: ח"כ אבי מעוז יוצב במקום ה-11, כפי שהוצע למפלגה • נתניהו הגיע אל בית הרב צבי טאו במעלה הזיתים, כדי להסביר למנהיג הרוחני של המפלגה באופן אישי מדוע כדאי שיקבל את המקום ה-11 שהוצע - ולא לרוץ לבד
חרדים 10
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 15:37

מפלגת נעם הודיעה אחר הצהריים (רביעי) על כניסה לרשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית במקום ה-11, כפי שהוצע לה.

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז: “לאחר ישיבה ממושכת עם רבני המפלגה הוחלט להיענות לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו להצטרף לאיחוד בציונות הדתית במקום ה-11 בבלוק טכני”.

לפי דיווח בערוץ 7, מוקדם יותר היום הגיע בנימין נתניהו לפגישה בביתו של הרב צבי טאו, המנהיג הרוחני של מפלגת נעם,  בשכונת מעלה הזיתים בירושלים, כדי לשכנע את הרב טאו שלא להתמודד עצמאית בבחירות לכנסת ה-25.

נתניהו הגיע כדי להסביר באופן אישי לרב טאו מדוע כדאי שמפלגת נעם תקבל את המקום ה-11 שהוצע לה, ולא תרוץ לבד בבחירות.

בפגישה השתתף בה גם יו”ר מפלגת נעם, ח”כ  אבי מעוז.

במהלך היום יגיעו יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ ויו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר למשכן הכנסת כדי להגיש את רשימת המועמדים לכנסת ה-25.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאוכזב מסמוטריץ
    14/09/2022 15:51
    מאוכזב סמוטריץ
  1. הצבעתי ציונות דתית , הפעם בשום פנים ואופן לא אצביע , לא מוכן להצביע לפולטיקאי הקטן סמוטריץ , בבחירות שעברו בפוליטקה הקטנה שלו והאגו המנופח שלו זרק לכל הרוחות את חגית משה והבית היהודי , ועכשיו רצה לעשות שידור חוזר הפעם לאבי מעוז ומפלגת נעם , על גופתי המתה לא אצביע סמוטריץ

  2. הכותרת לא מחמיאה
    14/09/2022 16:09
    גבריאל
  3. אפשר לכתוב, נועם התעלתה מעל שיקולי כבוד