תנגוס בעולים של ליברמן? מנכ”לית ימינה לשעבר מקימה מפלגה חדשה

סטלה ויינשטיין צפויה להגיש רשימה שתתמודד בבחירות לכנסת ה-25 • וינשטיין שימשה בעברה כמנהלת לשכתו של אביגדור ליברמן • יו"ר ישראל ביתנו טען לפני כשלושה שבועות: מוקמת רשימה שמטרתה "לנגוס במצביעים"
חרדים 10
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 13:17

סטלה ויינשטיין, מנכ”לית ימינה לשעבר, צפויה להגיש עד מחר בחצות רשימה שתתמודד בבחירות הקרובות. כך דווחה  היום (רביעי) ליאור קינן בחדשות 13.

ויינשטיין, אשת עסקים שניהלה בעבר רשת מכוני כושר והובילה את מחאת הענף בתקופת הקורונה, הייתה בעבר גם מנהלת לשכתו של אביגדור ליברמן, בעת שכיהן  כשר חוץ.

בהמשך עברה למפלגת ימינה ושימשה כמנכ”לית המפלגה עד להתפטרותה עם התפזרות הכנסת ה-24.

בשבועות האחרונים בחנה ויינשטיין התמודדת בראשות מפלגה שתפנה לקולות של בני 40-30, בדגש גם על אוכלוסיית העולים שאותה ייצגה גם בימינה.

לפני 10 ימים דיווחה עיתונאית חדשות 12 דפנה ליאל, כי אנשיו של נתניהו מנהלים מגעים עם מובילי דעת קהל בקרב יוצאי ברית המועצות בניסיון לשכנע אותם להתמודד בבחירות ולשרוף קולות לליברמן.

“איש לא חושב שמפלגה כזו תעבור את אחוז החסימה, אבל הם מאמינים שהיא יכולה להזיק לליברמן ולהקשות עליו לעבור”, הסבירה ליאל.

לפי הדיווח, נתניהו מתכוון להשקיע סכומים גדולים בקמפיין נגטיבי נגד ליברמן וישראל ביתנו בקרב ציבור דוברי הרוסית – מה שיסייע מאוד גם למפלגה שתתמודד איתו.

לפני כשלושה שבועות רמז יו”ר מפלגת ישראל ביתנו בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כי נתניהו מנסה לחסל אותו פוליטית באמצעות הקמת מפלגת עולים חדשה, שתכרסם בכוחה של מפלגתו.

וכך כתב שר האוצר בחשבון הטוויטר שלו: “תמיד לפני כל מערכת בחירות יש תופעה אחת קבועה שחוזרת על עצמה. השמועה אומרת שמי שאחראי על אותה תופעה הוא בנימין נתניהו. אבל יכול להיות שמדובר בשמועה בלבד.

“תמיד איכשהו, רגע לפני בחירות, מוקמת רשימה שכל מטרתה היא לפנות לקהל דוברי הרוסית, ולנגוס ולו במעט במצביעי ישראל ביתנו. וכל זה קורה בזמן שהשופרות של נתניהו מתחילים לפמפם במקביל שישראל ביתנו לא תעבור את אחוז החסימה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות