קיבוע רהיטים ותליית אביזרים בבית

האם עדיף לבצע את העבודות הללו באופן עצמאי או שאולי כדאי להזמין בעל מקצוע שיסייע? • מיהו בעל המקצוע שמספק את השירותים הללו, איך בוחרים אותו מבין ההיצע הרחב של נותני השירות וכמה צפויה לעלות כל עבודה
תוכן שיווקי
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 12:25

לעיתים, נדרש מאיתנו לבצע מספר עבודות בבית כמו קיבוע של רהיטים חדשים שרכשנו, תליית אביזרים על קירות בבית, הרכבת רהיטים ועוד.

לא פעם נשאלת השאלה – האם עדיף לבצע את העבודות הללו באופן עצמאי או שאולי כדאי להזמין בעל מקצוע שיסייע? המשיכו לקרוא ותגלו מיהו בעל המקצוע שמספק את השירותים הללו, איך בוחרים אותו מבין ההיצע הרחב של נותני השירות וכמה צפויה לעלות כל עבודה.

תליית אביזרים לבד או עם בעל מקצוע?

רכשתם מראה חדשה? מעוניינים לתלות תמונות או מדפים באחד מחדרי הבית? יתכן שגם אתם, כמו רבים אחרים, מתלבטים כעת האם לבצע את העבודה בכוחות עצמכם או להזמין בעל מקצוע.

ראשית כל, כדאי לדעת כי בעל המקצוע אשר מספק את השירות של תליית אביזרים הוא הנדימן, אשר מתמחה בעבודות קטנות, פשוטות ושאינן מצריכות קבלן שיפוצים או שיפוצניק. תליית כל סוגי האביזרים בעזרתו של הנדימן מנוסה, יכולה לחסוך לכם זמן יקר ולרוב תתבצע גם בצורה טובה ונכונה הרבה יותר. לכן, ההמלצה שלנו היא להיעזר בגורם מקצוע, אשר מחזיק בציוד המתאים וכמובן גם בניסיון.

מבחינת המחיר של השירות, נוכל לומר כי ברוב המקרים העבודה תנוע בטווח המחירים שבין 200 ל-500 שקלים, כאשר תליית מדפים תעלה בסביבות 250 שקלים ולעומת זאת תליית וילון עשויה לעלות גם 400 שקלים.

אם תרצו לחסוך במחיר, תוכלו לרכז מספר עבודות לביקור אחד של ההנדימן ובכך למעשה לקבל מחיר כולל לאותו הביקור ולא בהכרח פר עבודה ספציפית.

הרכבת רהיטים על ידי הנדימן מקצועי

רכשתם רהיט חדש מאיקאה? מעוניינים להרכיב אותו בצורה נכונה מבלי להסתבך עם ההוראות ולהישאר עם חלקים מיותרים בתום התהליך? תוכלו להזמין הנדימן אשר יסייע לכם בהרכבת שולחנות, מיטות, ארונות, כיסאות ועוד.

הרכבת רהיטים יכולה לקחת כחצי שעה אך לעיתים היא עשויה להתארך ולקחת גם כשעה או שעה וחצי, הכל תלוי כמובן בסוג הרהיט ובמספר החלקים שמרכיבים אותו.

כאשר בוחרים בעל מקצוע להרכבת רהיטים, מומלץ לצלם את הרהיט ולשלוח תמונה או וידאו קצר אל ההנדימן, בשביל לבדוק אם כבר ביצע עבודות דומות בעבר. המחיר המשוער להרכבת רהיטים, נע בין 150 ל-350 שקלים לרהיט בודד.

מדוע חשוב לבצע קיבוע רהיטים לקיר?

לאחר הרכבת הרהיט, חשוב לזכור לבצע את אחת מהפעולות החשובות ביותר והיא קיבוע של הרהיט. המקרה הנפוץ ביותר הוא קיבוע ארון לקיר אך יש כמובן גם מצבים בהם נצטרך לקבע שידות, יחידות מדפים ואפילו כספות. קיבוע רהיטים לקיר נועד למנוע התמוטטות ונפילה של הרהיט על בני הבית ובמקרים אחרים ישמש למניעה של גניבות, כמו במקרה של קיבוע הכספת.

המחיר המשוער בעבור עבודה של קיבוע רהיט נע בין 150 ל-300 שקלים, בעוד קיבוע של כספת עשוי להיות יקר יותר ולהגיע ל-600 שקלים ומעלה. אגב, ישנם מקרים אשר בהם נרצה לקבע שולחנות אל הרצפה והדבר נפוץ מאוד במסעדות, בתי קפה, פארקים וכדומה.

לסיכום, ישנם מספר עבודות אשר יכולות להתבצע באופן עצמאי או בעזרתו של הנדימן אשר מספק את השירות בצורה מקצועית. היתרון בהזמנת הנדימן לתליית אביזרים, הרכבת רהיט כזה או אחר או קיבוע של הרהיטים לקיר הוא שאנו לא מתעסקים עם העבודה בעצמנו ומשאירים זאת לידי המומחה, אשר מחזיק בכלי העבודה המתאימים ובניסיון רב שנים בעבודות מסוג זה.

רוב העבודות יסתכמו בכמה מאות שקלים, כאשר הדרך הנכונה להוזיל עלויות ולחסוך במחיר העבודה היא על ידי ריכוז של מספר עבודות קטנות לאותו הביקור, כמו גם ביצוע של השוואת מחירים בין מספר בעלי מקצוע והנדימנים מאזורכם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות