7 עובדות על רכב 7 מקומות

קיבלתם החלטה לקנות רכב גדול יותר, בין אם הרחבתם את המשפחה או בין אם שמעתם דברים טובים על רכב 7 מקומות • אז מה צריך לדעת על רכב 7 מקומות? ולמה הוא הפך לכל כך נפוץ בכבישים היום? • הנה שבע עובדות על רכב 7 מקומות
תוכן שיווקי
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 12:18
  1. רכב 7 מקומות הוא מהמבוקשים בישראל!

במדינת ישראל קיים ביקוש גבוה לרכבים עם שבעה מקומות מכל הסגמנטים – SUV, קרוסאובר, ג’יפים, פנאי שטח וכו’. רכבים עם 7 מקומות נחטפים במהרה מכיוון שיש אוכלוסיות רבות בישראל בהן משפחות בעלות חמישה ילדים ואפילו יותר, שמעדיפות לרכוש רכב אחד שיכיל את כל המשפחה.

  1. לא רק רכבים אוטומטיים!

ניתן למצוא רכבים בעלי 7 מקומות עם תיבות הילוכים ידניות, כן כן, גם פה בארץ!

למרות הנוכחות הבלתי מעורערת של רכבים בעלי תיבת הילוכים אוטומטיים, קיימים רכבי 7 מקומות בעלי תיבת הילוכים ידנית. לחובבי הז’אנר, שאוהבים לנהוג על הילוכים אך רוצים לקנות רכב גדול עבור המשפחה – מצאנו עבורכם פתרון!

  1. קיימים דגמים חשמליים

הרכבים החשמליים מתחילים לצבור תאוצה בכל העולם וגם בארץ. תופתעו לשמוע כי קיימים דגמים של רכבים חשמליים בעלי 7 מקומות! אם תמיד רציתם לנסות רכב חשמלי, אולי זו ההזדמנות שלכם.

  1. לעיר וגם לטבע

רכבי SUV בעלי 7 מקומות לרוב מאפשרים נהיגה בכבישים עירוניים, וגם עומדים בגבורה בתנאי נהיגה בחיק הטבע. למשפחות מדובר בפתרון מעולה – ניתן לקחת רכב אחד, עם כל הילדים ופשוט לנסוע לאן שרק רוצים.

בין אם אתם משפחה שנוסעת בעיקר בעיר, להקפיץ ילדים לחוגים או לנסוע לעבודה, ובין אם אתם מה שנקרא “משפחה מטיילת”, תוכלו להיווכח כי רכב 7 מקומות ישרת אתכם נאמנה לכל מטרה שרק תרצו.

  1. מרווח ביותר

רכב 7 מקומות יכול להישמע מעט צפוף, שכן הוא מכיל כמות גדולה יותר של אנשים, אך ההיפך הוא הנכון. רכבים בעלי שבעה מקומות הם מרווחים יותר ומעניקים לנוסעים חווית נסיעה מעולה. כיום, SUV בעל שבעה מקומות נחשב לאחד הרכבים המשפחתיים היותר מרווחים ונוחים לנסיעה.

  1. ניתן להשיג רכב 7 מקומות במגוון טווחי מחירים

אולי נדמה כי כל רכב שבעה מקומות יהיה בעל מחיר דומה, בשל הגודל הזהה והפונקציות הדומות, אך גם כאן, כמו כל רכב, ניתן למצוא דגמים על הסקאלה היקרה יותר או הזולה יותר.

רכבי 7 מקומות לא תמיד יהיה יקרים יותר מרכב SUV רגיל, אך אם רוכשים אותם מיד שנייה המחירים יכולים לטפס ולטפס וזאת בעקבות הביקוש הרב בארץ עבור רכבי 7 מקומות. מומלץ תמיד לפני הרכישה להשוות את המחיר ולבצע תחקיר מקיף על הרכב לפני שאתם רצים לקנות אותו.

  1. ביטחון במקום הראשון

אתם עשויים לחשוב כי הגודל של רכב בעל 7 מקומות עלול לפגום בבטיחות של הרכב. ההיפך הוא הנכון! רכבי 7 מקומות ידועים בהיותם בטוחים מאוד לנהיגה, בכל תנאי שטח. הסטנדרט של מערכות הבטיחות ברכבי 7 מקומות לא נופלת מכל SUV או קרוסאובר אחר, ואתם יכולים לנסוע בראש שקט ובידיעה כי אתם שמים את בטחון המשפחה שלכם בידיים טובות.

סיכום – רכב 7 מקומות

רכב 7 מקומות הוא כבר מזמן לא עוף מוזר בכבישים, וניתן לראות המון משפחות שמעדיפות לרכוש אותו ובכך לחסוך כסף בקניית שתי מכוניות עבור משפחה אחת.

יש סיבות ברורות מדוע ההעדפה הזו נהיית נפוצה יותר ויותר וזאת לאור הנוחות, הבטיחות והפרקטיות שבנהיגה ברכב 7 מקומות.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות