אבי מעוז: כפיות טובה • הציונות הדתית: צר לנו שנעם לא מצטרפת

מפלגת נעם בתום התייעצות עם רבני המפלגה: נוטים לרוץ לבד • אבי מעוז: "אשליה שהתנפצה. עוד פעם בצלאל ואיתמר הוכיחו שפוליטיקה לפני הכל" • הציונות הדתית-עצמה יהודית: "ריצה נפרדת וחסרת אחריות שתסכן את גוש הימין"
אריה ריבקינד
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 00:54

יו”ר מפלגת נעם, ח”כ אבי מעוז, הביע הערב (שלישי) אכזבה מהצעת רשימת הציונות הדתית להציבו במקום ה-11.

מעוז, שסירב להצעה של סמוטריץ ובן גביר, קיים הערב התייעצות עם רבני המפלגה באשר לריצה נפרדת בבחירות.

“עם סיומה של פגישת ההתייעצות עם רבני המפלגה, הכיוון המסתמן הוא שמפלגת נעם תתמודד עצמאית, אך הוחלט להיפגש מחר להמשך הדיון”, נמסר מטעם נעם.

מעוז אמר: “כפיות טובה היא מילה עדינה כלפי אלפי הפעילים שלנו שעשו לילות כימים במאבק העיקש לפירוק הממשלה. עמדנו כתף אל כתף יחד בהפגנות, הרגשנו את האחדות במחנה. אשליה שהתנפצה. עוד פעם בצלאל ואיתמר הוכיחו שפוליטיקה לפני הכל”.

בציונות הדתית-עצמה יהודית הגיבו על החלטת נעם: “צר לנו שמפלגת נעם לא מצטרפת אל האחדות והודיעה על ריצה נפרדת וחסרת אחריות שתסכן את גוש הימין.

“נצחון הימין והמאבק על זהותה היהודית של המדינה מחייבים אפס סיכונים בשריפת קולות והקמת ממשלת שמאל פרוגרסיבית בראשות לפיד. כפי שהודענו, בע״ה מחר בשעות הצהרים תוגש הרשימה לוועדת הבחירות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כפיות טובה זה מילה עדינה
    14/09/2022 01:55
    חיים
  1. בצלאל ואיתמר זרקו לכלבים את חבר הכנסת אבי מעוז .שיציאו לו מקום 20 אולי הוא יכנס ברור לכולם שמקום 11 זה צחוק אם הם חושבים שזה ראלי שישימו שם חבר כנסת שלהם ולאבי יתנו מקום 6 .הם לא יעשו זאת תשאלו אותם

  2. לא ראלי
    14/09/2022 01:58
    יצחק
  3. רבותי בכל הסקרים הפנמיים מקום 11 לא ראלי תבדקו אותי.עובדים אליכם .וזה ששמו שם את אבי כי הם לא רוצים אותו בצלאל ואיתמר