אימו של מוישי: “יש לי תחושה מאד חזקה שהולך לקרות פה נס”

בעוד יומיים תחגוג משפחת קליינרמן בר מצווה לאחיו של מוישי, ואימו גיטי מאמינה בכל ליבה שיקרה נס לכבוד האירוע המשפחתי היא קנתה לו כובע וחליפה חדשים, בתקווה שהוא יופיע ויהיה לו הכול כולל הכול • "מרגיש לי שהסיפור הולך להיגמר עוד השבוע, תחושת בטן וגם אמונה ותקווה"
חרדים 10
י"ח אלול התשפ"ב / 14.09.2022 00:16

170יום: גיטי קליינרמן, אימו של מוישי – הנער הנעדר בן ה-16 ממודיעין עלית – קנתה לו היום חליפה חדשה לכבוד בר המצווה של אחיו הצעיר, שלמה, שתתקיים מוחרתיים.

גיטי מאמינה ומקווה בכל מאודה שמוישי יגיע לאירוע החגיגי הזה.

“זו החליפה החדשה שקנינו לו”, סיפרה גיטי אימו של מוישי לחדשות 12. “קנינו לו חולצה וגיהצנו לו. הכול, מכף רגל עד ראש שיהיה לו הכול כולל הכול. יש לי תחושה מאוד מאוד חזקה שהולך לקרות פה איזה נס. כאילו מרגיש לי שהסיפור הולך להיגמר עוד השבוע. אני מקווה שזה יקרה עוד לפני בר המצווה”.

היא הוסיפה: “אנחנו לא משלים את עצמנו כי אנחנו לא באמת יודעים. אבל יש לנו איזושהי תחושת בטן וגם אמונה ותקווה שאנחנו לא מאבדים לרגע שזה אפשרי שיקרה פה נס”.

חצי שנה חלפה כבר מיום ההיעדרות המסתורית של מוישי – ולחוקרים אין עדיין קצה חוט על מקום הימצאו ועל נסיבות היעדרותו.

עד כה נעצרו עשרה חשודים שנחקרו ואף עברו בדיקות פוליגרף, שניקו אותם מחשד למעורבות בהיעלמו.  כולם שוחררו.

ממצאי החקירה מעלים חשד שמוישי לא נעדר מיוזמתו וכי ההיעלמות קשורה לגורם נוסף שעימו היה למוישי קשר כלשהו. אנשי יחידת אית”ן לאיתור נעדרים מרכזים את החיפושים שעדיין מתמקדים באזור הר מירון, אבל  בינתיים אין פריצת דרך.

כל מי שמעורב באירוע הזה סבור שהסיכויים שמוישי קליינרמן עדיין חי אינם גבוהים במיוחד.

למרות זאת, גיטי לא מפסיקה להאמין.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות