ליקויים וסכנה: פשיטה על אולמות שמחה פיראטים בבני ברק • צפו

המשטרה, יחד עם גופים אזרחיים רבים, ערכה ביום ראשון בערב בבני ברק מבצע אכיפה משולב • הפרות סידורי בטיחות, לרבות יציאות חירום סגורות, עובדים קטינים שלא דווח עליהם, ניהול העמותה בניגוד עניינים ועוד
חייים טוויל
י"ז אלול התשפ"ב / 13.09.2022 10:25

שוטרי תחנת בני ברק ערכו ביום ראשון בערב פעילות אכיפה יזומה בשיתוף פעולה עם גופים אזרחיים, בתכלול של פרקליטות מחוז ת”א במספר אולמות שמחה פיראטיים בעיר.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

בביקורות של שוטרי רישוי העסקים של תחנת בני ברק באולמות האירועים עלה, כי הם פועלים ללא רישיון או היתר ועל כן יקבלו התראה לפי סעיף 22 ב’ לסגירת העסק.

בביקורות שבוצעו באולמות נרשמו ליקויים מהותיים במגוון תחומים על ידי הגופים האזרחיים: חברת החשמל אשר בדקו תקינות, זרוע העבודה במשרד הכלכלה – אי ניהול פנקס שעות עבודה ומנוחה, העסקת נוער באיסור (לילה), אי מסירת תלושי שכר וצו הרחבה לפנסיה.

כמו כן, אותרו ליקויים מהותיים על ידי רשות המיסים.

ביקורת נוספת נערכה על ידי רשם העמותות שבה התגלה כי ניהול העמותה בניגוד עניינים, ליקויים באופן קבלת התקבולים, אי החזקת ספר ‘אירועים’ ואי החזקת מסמכי ‘הנהלת חשבונות’.

אנשי רשות הכבאות שחשפו הפרות סידורי בטיחות, לרבות יציאות חירום סגורות אשר עלולות לסכן חיי אדם.

המוסד לביטוח לאומי איתר שני עובדים קטינים אשר לא דווחו כנדרש, כאשר אחד מהם דווח כמקבל קצבת נכות ובנוסף עוד ארבעה עובדים שלא דווחו כלל.

כחלק מהמבצע השתתפו גם משרד הבריאות שבבדיקתם התגלתה טמפרטורת מזון (על ידי קייטרינג) לא תקינה וכן הובלת מזון שלא בהתאם לתקנות משרד הבריאות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות