ברודני חתם עם שקד: נמליך את נתניהו ונקים ממשלת ימין

שקד חתמה על הסכם ריצה משותפת עם הבית היהודי: תרוץ עם האות ב' • כל צד יקבל שני מקומות ברביעייה הראשונה • ברודני על שקד: "היא אכן עשתה טעויות אבל גם עשתה הרבה דברים טובים. אנחנו מביאים מפלגה איכותית" • "יש לי בעיה קשה עם הדרך של ח"כ איתמר בן גביר"
חרדים 10
י"ז אלול התשפ"ב / 13.09.2022 10:09

יו”ר רשימת הבית היהודי יוסי ברודני הגיב הבוקר (שלישי) על ההסכם שנחתם בין הבית היהודי לאיילת שקד – על ריצה משותפת בבחירות הקרובות.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

בגלי ישראל הצהיר: “אנחנו מפלגת ימין והמקום שלנו בימין. אנחנו נמליך את נתניהו ונקים ממשלת ימין, עדיין אני חושב שאם תהיה ממשלה רחבה יותר – זו תהיה ממשלה טובה יותר”.

על שקד אמר: “היא אכן עשתה טעויות אבל גם עשתה הרבה דברים טובים. אנחנו מביאים מפלגה איכותית. לא דיברנו רק על מקומות ושריונים אלא גם על דברים אידאולוגים. כשישבנו אמרנו לשקד: ‘אנחנו לא נשב עם מפלגות אנטי ציוניות'”.

הוא הוסיף:  “יש לי בעיה קשה עם הדרך של ח”כ איתמר בן גביר. יש לי בעיה גם עם הדרך של מירב מיכאלי ולכן אני לא נמצא במפלגת העבודה”.

הבוקר חתמה שרת הפנים איילת שקד על הסכם ריצה משותפת עם הבית היהודי. ההסכם יובא לאישור מרכז מפלגתו של יוסי ברודני.

במסגרת ההסכם, הרשימה תרוץ תחת השם הבית היהודי עם האות ב’. שקד תקבל את מקומות 1,3,5,6 ו-8 ברשימה, והבית היהודי תקבל את מקומות 2,4 ו-7.

שקד אמרה לאחר חתימת ההסכם: “אני שמחה שהצלחנו לבנות מחדש בית לציונות הדתית ולימין האחראי בישראל. נפעל יחד להקמה של ממשלה רחבה ימנית ויציבה”.

יוסי ברודני הוסיף: “אני מברך את שרת הפנים איילת שקד על הדחיפה לשותפות הזו. ההסכם שנחתם הוא יציאה לדרך חדשה עבור הציבור הדתי לאומי והימין בישראל”.

הרשימה המסתמנת של הבית היהודי לכנסת:

1. איילת שקד
2. יוסי ברודני
3. נציג ימינה
4. נציג הבית היהודי
5. נציג ימינה
6. נציג ימינה
7. נציג הבית היהודי
8. נציג ימינה

ביום ראשון, חמישה ימים לפני תום מועד הגשת הרשימות לבחירות לכנסת ה-25 הודיעו שקד ויועז הנדל כי הם מפרקים את הרוח הציונית.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות