מיכאלי במתקפה: “לפיד בהיסטריה, יורה בנגמ”ש, הוא עושה נזק לגוש”

שרת התחבורה בריאיון לחדשות 12: "אני קוראת ללפיד להפסיק לירות בתוך הנגמ"ש ולהתרכז ביריב האמיתי" • "אין לי ספק שמפלגת העבודה תקבל את הקולות. אני בטוחה שזה הדבר הנכון כדי להבטיח שנתניהו לא חוזר" • לפיד צפוי להמשיך ללחוץ לאיחוד
חרדים 10
י"ז אלול התשפ"ב / 12.09.2022 21:38

יאיר לפיד לא נואש מהניסיונות להביא לאיחוד בין העבודה למרצ, למרות סירובה של מרב מיכאלי: עם שובו מגרמניה הוא צפוי להפציר במיכאלי ויו”ר זהבה גלאון להתאחד, כאשר הוא יגיע ככל הנראה עם נתונים חדשים שיסייעו לו לשכנע אותן.

בריאיון שהענקה הערב (שני) מרב מיכאלי ל’מהדורה המרכזית’ של חדשות 12, היא חזרה על עמדתה, והוסיפה: “אני קוראת ללפיד להפסיק לירות בנגמ”ש ולהתרכז ביריב האמיתי”.

בריאיון תקפה מיכאלי את לפיד ורמזה כי הוא פועל מתוך היסטריה. “אנחנו נלחמות על האמת שלנו. אי אפשר להאשים אותי שאני לא חרדה משובו של נתניהו לשלטון, ואני פועלת מתוך שיקול דעת ולא מתוך היסטריה”. היא הוסיפה: “אני בונה מחדש את הכוח הפוליטי של מחנה המרכז-שמאל. אני לא רואה ביש עתיד יריבים, אלא אומרת להם: בואו נילחם ביחד נגד היריב האמיתי”.

לדבריה, ריצה בשתי מפלגות נפרדות תועיל לגוש ותביא יותר קולות לשתי המפלגות.

שרת התחבורה התייחסה גם לנושא התחבורה הציבורית בשבת: “יש לנו רוב לתחבורה ציבורית בשבת בממשלה הנוכחית.  עכשיו, כשאין צורך להשיג הסכמות עם החרדים, יש לנו חלון הזדמנויות היסטורי. אני קוראת ללפיד לעזור לי לקדם תחבורה ציבורית בשבת – מה שאפשר לעשות כבר עכשיו”.

לפי חדשות 12, למהלך שלפיד מתכנן אין הרבה היתכנות, משום שלמפלגת העבודה יש מוסדות, וכדי להביא לאיחוד צריך לכנס אותם 48 שעות לפני הגשת הרשימות – כלומר בתוך שעות ספורות.

המשמעות: גוש המרכז-שמאל יוצא לדרך בסיכון, ולא מוכן לבחירות כמו גוש נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות