“שאשא ביטון מרעיבה ילדים חרדים והיא מוזילה דמעות תנין על נתניהו”

ח"כ משה גפני מגיב על המתקפה של הפוליטיקאים מהקואליציה לביקורות נגד הסכם הריצה המשותפת של יהדות התורה - ותוקף את הממשלה על אפליית החינוך החרדי • "שלא נדבר על הנוכל בנט שלימד את עם ישראל ואת ילדי ישראל את ליבת השקרים"
אריה ריבקינד
ט"ז אלול התשפ"ב / 12.09.2022 20:01

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, התייחס הערב (שני) למתקפה של מפלגות הקואליציה נגד הסכם הריצה המשותפת של יהדות התורה, לאחר שהמזימה לפצל את המפלגה החרדית כשלה  – ותוקף את הממשלה על אפליית החינוך החרדי.

• הגננת החרדית המקבלת חצי שכר מהמקבילה שלה בגנים הממלכתיים, המורה החרדית המלמדת את מלוא לימודי הליבה מקבלת חצי שכר מהמקבילה שלה בחינוך הממלכתי, מורה מתחילה בחינוך הממלכתי מקבלת 10,000 שקלים והחרדית 5,500 שקלים.

• החוק הקיים מחייב לתקצב את מורי החינוך העצמאי ב-100%, את המוכש”ר ב-75%, ואת מוסדות הפטור ב-55%. משרד החינוך שחק תקציבים אלו והיום בתי הספר של המוכש”ר מקבלים פחות מ-50%, ומוסדות הפטור פחות מ-20%, בניגוד לחוק ולתקנות שאושרו לפני הרבה מאד שנים.

• משרד החינוך של יפעת שאשא-ביטון מרעיב את המורים והמורות, ואת ילדי החינוך החרדי. והיא מוזילה דמעות תנין על בנימין נתניהו, וצביעותה לא יודעת גבולות.

• שלא נדבר על הנוכל בנט שלימד את עם ישראל ואת ילדי ישראל את ליבת השקרים, ובתקופתו כשר החינוך החלה השחיקה במשכורות עובדי ההוראה החרדיים.

• יש עתיד, אלעזר שטרן ומשה טור-פז, שהאמת והעובדות לא חשובות להם, ובכל הזדמנות שהם יכולים לפגוע בציבור החרדי ובנתניהו הם לא יחמיצו אותו, ולא יבדקו מהיכן עובדי ההוראה החרדיים חיים. והאם החוק והתקנות לא חלים עליהם.

“לא היינו זוכים להתבשם מניחוחות שקריהם אם לא היינו פוליטית תומכים בנתניהו, אלא במועמד השמאל החילוני”, אמר גפני. “אנחנו רגילים לכך, אבל הפעם לא עוד! הכלבים ינבחו והשיירה בעזרת השם תעבור. המורה, המורה והגננת החרדיים יקבלו את המגיע להם בחוק, לא נהיה בקואליציה שתרעיב את עובדי ההוראה החרדיים!”

גפני הוסיף: “אגב, בהזדמנות זו גבירתי שרת החינוך, למה סגרת עם כניסתך לתפקיד את ‘כפר שירה’ לילדות חרדיות הזקוקות לסיוע? ולמה, בקדנציה שלך בועד החינוך במשרד לא נכנס אף לא נציג אחד חרדי/ת? ‘אל תתיראו מן הפרושים ולא מן הצדוקים, אלא מן הצבועים שעושים ומדברים כזמרי ומבקשים שכר כפנחס'”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רחמנות על גפני
    12/09/2022 23:04
    שמוליק
  1. אלעזר שטרן
    12/09/2022 23:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  2. למר גפני תמיד תזכירו לו את המגרסה
    עם לימודי בליבה שלו המגרסה הייתה עןבדת

  3. אוךך כמה נשים רעות בסמול
    13/09/2022 11:29
    פפפווועעע
  4. מה יש לעם ברבריות אכזריות שכמותכן? מה חשבתם הקב.ה ישתוק לכם. אני מרחם עליכם

  5. ומה עם הגננות של גולדקנופף?
    13/09/2022 13:53
    מנוחה
  6. ומה עם הגננות של גולדקנופף?