ג’וב מפנק תמורת שקט: הדיל של הליכוד עם המועמד שלא התמודד

חרדים 10
|
ט"ז אלול התשפ"ב / 12.09.2022 16:06
המועמד שנתניהו מנע התמודדותו בפריימריז למחוז תל אביב צפוי להפוך לראש אגף במצודת זאב • התנאים: רכב ומשכורת מוערכת של כ־25 אלף שקלים בחודש

דודו לניאדו, מי שבנימין נתניהו לחם לפסול את התמודדותו בפריימריז למחוז תל אביב, צפוי לקבל ג’וב מהליכוד ולכהן כראש אגף במצודת זאב.

לפי דיווח של יאיר אטינגר ב’ישראל היום’, לניאדו ייהנה מתנאים מפנקים: משכורת שמוערכת ב-25 אלף שקלים בחודש ורכב.

בעקבות פעילותו של נתניהו, ביהמ”ש המחוזי פסל את מועמדות לניאדו על רקע עברו הפלילי. אולם בהמשך, ביהמ”ש העליון הפך את ההחלטה והודיע כי לניאדו יוכל להתמודד, אולם ההחלטה התקבלה אחרי הפריימריז.

משמעות החלטת העליון הייתה, שניתן לקיים פריימריז חוזרים במחוז תל אביב. לפי בכירים בליכוד, התפקיד המפנק שהובטח ללניאדו היה חלק מהסדר, שנועד למנוע הליך בחירות חוזר.

המאבק של נתניהו בלניאדו, שמזוהה עם ח”כ דוד ביטן, פגע גם ביחסים בין יו”ר הליכוד לחבר הכנסת, ועד היום הם אינם מדברים. ביטן אף התפטר בתגובה, מתפקידו כנציג הליכוד בוועדת הבחירות המרכזית.

בליכוד סירבו להגיב לידיעה.

מדודו לניאדו נמסר בתגובה ל’ישראל היום’: “ביהמ”ש העליון נתן תוקף של פסק דין להסכמות שהגעתי עם הליכוד לאחר שאמר את דברו בצורה חד משמעית, כי פסק הדין של ביהמ”ש המחוזי מבוטל. מה שאומר שהייתי ונותרתי מועמד לגיטימי.

“מפאת סד הזמנים ובעקבות כך שהבחירות נערכו – לא יתקיימו בחירות חוזרות. המטרה שלי הייתה אחת ויחידה – להיות מועמד לכנסת או לכל דבר אחר, ובכך אני ניצחתי. כרגע אני עובד בקמפיין הבחירות ועושה את כל המאמץ להצלחת הליכוד”.