שקד וברודני יכריזו על ריצה יחד • סמוטריץ’: אין לה סיכוי לעבור

השניים ירוצו ביחד תחת ''הבית היהודי'' והאות ב' • איילת שקד תוביל את הרשימה, יוסי ברודני יוצב במקום השני • סמוטריץ: מאמין לחרטה של שקד - אך אין לה סיכוי לעבור את אחוז החסימה
חרדים 10
ט"ז אלול התשפ"ב / 12.09.2022 00:58

שרת הפנים איילת שקד ויו”ר הבית היהודי יוסי ברודני יכנסו הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים, שבה יודיעו על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25.

לפי דיווח בערוץ 7, יו”ר מפלגת הבית היהודי חגית משה, יו”ר רשימת הבית היהודי יוסי ברודני ומנכ”ל המפלגה יגאל דנינו כינסו אמש את מוסדות המפלגה לאישרור ההסכם  מול איילת שקד על הקמת רשימה משותפת של הבית היהודי ומפלגתה של שרת הפנים.

שקד, ברודני וחגית משה נועדו קודם לכן וסיכמו את הפרטים האחרונים לקראת ההכרזה על ריצה משותפת.

לפי הערכות, מפלגות ימינה והבית היהודי ירוצו ביחד תחת השם ”הבית היהודי” והאות ב’.

שקד תוביל את הרשימה, ברודני יהיה במקום השני.

יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ התראיין בחדשות 13 והתייחס לפירוק של הרוח הציונית: “אני שמח על האמירה של שקד, שבה לראשונה היא מבינה שהממשלה הזו הייתה טעות. אני חושב שאם כנים דבריה, אסור לה לקחת את הסיכון ולזרוק קולות לפח. אין לה שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה”.

הוא הוסיף: “אנחנו לא מרגישים מאויימים, ואני מקווה שבתוצאות האמת נגדל עוד יותר. אנחנו מתחזקים והמצביעים שלנו יציבים – אבל אני מוטרד מדבר אחד, אני רוצה שלמחרת הבחירות תקום כאן ממשלה יהודית, ציונית ולאומית שטובה לישראל – ומה שמסכן את זה, זה זריקת קולות לפח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות