סקר: ש”ס יורדת, שקד וברודני עם 2.4 אחוזים, הנדל מחוק עם 0.2%

סקר מנדטים: הליכוד ויש עתיד מתרוממות, גוש הימין מתאושש, גנץ לא מתרומם, העבודה מתקרבת אל הקו האדום - ושקד עדיין מתחת החסימה
חרדים 10
ט"ו אלול התשפ"ב / 11.09.2022 20:33

51 יום לבחירות: סקר מנדטים של ‘דירקט פולס’ שפורסם הערב (ראשון) בערוץ 14 מצביע על מגמת התחזקות לגוש הימין – לאחר שבסקר הקודם ירד הגוש ל-60 מנדטים.

לפי הסקר, נתניהו עם 34 מנדטים – מתחזקת במנדט מהסקר הקודם. יש עתיד בראשות יאיר לפיד – 23 מנדטים, גם היא מתחזקת במנדט.

המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ לא מתרוממת ונשארת עם 12 מנדטים – מה שמצביע, ככל הנראה, על פוטנציאל נמוך מאוד של מצביעים אותו הביא איתו  גדי איזנקוט.

הציונות הדתית ועוצמה יהודית בראשות בצלאל סמוטריץ’ ואיתמר בן גביר עם 11 מנדטים. ש”ס בראשות אריה דרעי יורדת לתשעה מנדטים מ-10 בסקר הקודם.

יהדות התורה, בהנחה והמשבר ייפתר והמפלגות ירוצו יחד – 7 מנדטים.

הרשימה המשותפת עומדת על 6 מנדטים, בהנחה שתישאר באותה המתכונת של חד”ש ובל”ד.

ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן עם 5 מנדטים, מרצ בראשות זהבה גלאון עם 5 והעבודה בראשות השרה מרב מיכאלי עם 4 מנדטים בלבד.

רע”מ בראשות מנסור עבאס סוגרת את הרשימה עם 4 מנדטים.

מי שלא עוברות את אחוז החסימה הן ימינה והבית היהודי, הרשימה החדשה המסתמנת של איילת שקד ויוסי ברודני – עם 2.4 אחוזים.

עוד מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה הן: ישראל חופשית בראשות אלי אבידר עם 0.6%, המפלגה הכלכלית של ירון זליכה עם 0.45% והרוח הציונית במתכונתה הנוכחית, בראשות יועז הנדל עם 0.2%.

וכך תראה החלוקה לגושים על פי הסקר: גוש הימין חוזר לרוב של 61 ומסוגל להקים ממשלה, זאת אל מול גוש המרכז-שמאל, יחד עם הרשימה המשותפת, שנשאר עם 59 מנדטים.

המדגם נערך על ידי ‎שלמה פילבר ו‎צוריאל שרון באמצעות ‎דיירקט פולס עבור ערוץ עכשיו 14, בתאריך ה-11 בספטמבר 2022, בקרב 616 נדגמים בוגרים (בני 18+) המהווים מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית – 4.5%+-

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות