איך לבחור מזגן נכון?

מה הם ההרגלים שלכם כשמדובר בשימוש של מזגן בכל חדר? בחדרי השינה המזגנים פועלים כל הזמן? בסלון ובחלל המרכזי אתם באמת משתמשים יותר שעות במזגן? • כאשר אתם רוצים להשקיע במזגן חדש בביתכם, אתם יכולים לפנות אל 'צח עוז מזגנים' בשביל ליווי מקצועי
תוכן שיווקי
ט"ו אלול התשפ"ב / 11.09.2022 15:43

בשביל שתבינו כיצד לבחור את המזגן היעודיי לבית שלכם, חשוב לענות על השאלה החשובה, האם הבית או הדירה שלכם כוללים גם אזורים כמו מרפסות סגורות, מחסנים, חדרי ארונות רבים, עליות גג או אזורים אחרים שלא דורשים בכלל מיזוג אוויר?

אם התשובה היא כן, אז תיקחו את זה בחשבון בעת התכנון הכללי. חוץ מהתאמה של מזגן לפי הגודל של החדר, בכל אזור שכזה שלא צריך מיזוג בו והמשמעות של זה, זה פחות יחידות של מיזוג או בכלל תעלות של מזגן מרכזי וזה יגרום לחיסכון רב בכסף וגם בזמן.

מה הם ההרגלים שלכם כשמדובר בשימוש של מזגן בכל חדר? בחדרי השינה שלכם המזגנים פועלים איך ורק בשעות של הערב או כל הזמן? האם בסלון שלכם ובחלל המרכזי אתם באמת משתמשים יותר שעות במזגן? תבדקו מה הם ההרגלים של כלל בני המשפחה מבחינה של מיזוג בכל חדרי הבית.

האם יש מקום בתוך הבית ומחוצה לו למערכת מיזוג?

חשוב לבדוק בחדרים אם יש מקום בכלל בשביל מזגן אינוורטר או בשביל מזגנים מסוגים אחרים, אם יש אצלכם מקום לתעלות מיזוג, האם יש אפשרות של חיבור לחשמל וכדומה. חשוב מאוד לשים לב אם בכלל יש מקום בשביל היחידות החיצוניות של המזגן שבחרתם. כאשר מדובר על יחידות חיצוניות ניתן לומר שהם יכולות להיות מאוד לא אסתטיות ואפילו להוות מטרד בשביל השכנים שלכם בגלל האוויר החם אשר יוצא מהן או בגלל הרעש.

אם אין לכם מקום או אם סוג מערכת המיזוג שלכם דורש שינויים, מה המשמעות של זה? זו שאלה חשובה אשר יש לברר עם הקבלן שיפוצים שלכם. בחלק לא רב מהמקרים יהיה צורך בהנמכות של התקרה, חציבה של תעלות, הכנת שקעי חשמל חדשים או בכלל מערכת חשמל חדשה לגמרי.

איזה מערכת תצטרכו בבית שלכם?

כאשר אתם רוצים להשקיע במזגן חדש בביתכם אחרי שקראתם חצי ממה שכתוב במאמר זה, אתם יכולים לפנות אל צח עוז מזגנים בשביל ליווי מקצועי ועזרה מרבית בכל הקשור למזגן החדש בביתכם.

חשוב מאוד להסתכל על הפרמטרים החשובים ביותר בשביל לקנות מזגן אשר יתאים בול אל הבקשות שלכם, כמו למשל, הגודל של השטח הממוזג. הגודל של החלל משפיע רבות על העוצמה אשר תידרש מהמזגן שלכם.

עוד נושא שהוא סוג המזגן. ניתן לבחור בין מזגן עילי, מיני מרכזי או מערכת מולטי. אך כל סוג שונה ומתאים לאופי אחר של מבנים ויכול אפילו להשפיע על התפוקה אשר רצויה מהמזגן. מזגנים עיליים נוצרו יותר בשביל מיזוג  של דירות קטנות ושטחים קטנים, בעוד שמזגן מיני מרכזי יתאים יותר לדירות גדולות ולמשפחות מרובות ילדים בגלל שהוא מאפשר מיזוג של כל החלקים בבית.

אפשר לומר שמזגנים עיליים הם זולים וקלים להתקנה, אבל אם אתם רוצים למזג כמה חדרים, הפתרון יכול מאוד להיות מערכת מיני מרכזית או מולטי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות