הבחירות להסתדרות: מנהל הקמפיין נעצר בגלל שליחת הודעת SMS

לפי החשד, מנהל המטה של עופר עיני הפיץ הודעות SMS שבהן נכתב על חיוב בכרטיס האשראי, ואליהן צירף את מספר הטלפון של מוקדי הטלפון של מטה ארנון בר דוד - ובכך גרם לקריסתם
חיים טוויל
ט"ו אלול התשפ"ב / 11.09.2022 12:24

ארבעה חודשים אחרי הבחירות: יחידת הסייבר בלהב 433 של המשטרה חוקרת פגיעה בהליך קמפיין הבחירות לראשות ההסתדרות החדשה – והבוקר (ראשון) עצרו שוטרים את מנהל הקמפיין של עופר עיני, מי שהיה אחד המתמודדים והפסיד בבחירות, בחשד להטרדה באמצעות מתקן בזק (טלפון), הפרעה לבחירות ושליחת מידע כוזב באמצעות מחשב.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

במהלך חודש מאי, אז התקיימו הבחירות להסתדרות החדשה, הגיעה תלונה ליחידת הסייבר, על  הודעות SMS שנשלחו ממטה הקמפיין של המתמודד עיני, והתקבלו אצל מאות אלפי פעילים ומצביעים פוטנציאלים במטרה להונות ולכאורה לפגוע בהליך קמפיין הבחירות של המתמודד הנגדי, ארנון בר דוד.

לשון ההודעה שנשלחה ממספרי טלפונים שונים הייתה: “משלם יקר, הוראת החיוב נקלטה בהצלחה, לא ביצעת התקשר:… “, להודעה זו צורפו מספרי הטלפון של מוקד הקמפיין השייכים למתמודד בר דוד, אליו כביכול ניתן לחזור בעקבות ההודעה.

לפי המשטרה, בגין הודעה זו נכנסו שיחות רבות למטה הקמפיין של המתמודד המתחרה, ולמעשה יצרו עומסי שיחות שלא איפשרו לאנשי המטה לנהל את הקמפיין.

במשטרה הדגישו, כי  שיטת ההונאה הזו הביאה לכאורה להטרדה ולפגיעה בניהול הקמפיין במסגרת הבחירות, ואף להקריס את מערכת הטלפוניה.

כאמור, הבוקר, עם המעבר לחקירה גלויה, נעצר מנהל הקמפיין לחקירה.

במהלך החקירה נגבו עדויות ונחקרו מספר מעורבים, החקירה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות