ליברמן: השיטות של נתניהו – כמו גבלס וסטלין • הליכוד: ביזוי השואה

יו"ר ישראל ביתנו מגביר את המתקפות על ראש הממשלה לשעבר: "נתניהו מוכן לבגוד בציונות" • מהליכוד נמסר: "ליברמן בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה"
אריה ריבקינד
ט"ו אלול התשפ"ב / 11.09.2022 11:39

השר אביגדור ליברמן ממשיך במתקפות שלו נגד בנימין נתניהו, על רקע פרשת יוסי כמיסה, ובכניסה לישיבה הממשלה סיפק היום (ראשון) עוד אמירה חריפה נגד ראש הממשלה לשעבר.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

ליברמן טען: “מדובר בעלילת דם שמאפיינת את שיטות נתניהו. בנאדם ‘נזכר’ באירועים שלפני 20 שנים ומפרסם אותם חודשיים לפני הבחירות. אלה השיטות של נתניהו, בדיוק כמו השיטות של גבלס וסטאלין להטיל האשמות הכי חריפות ואבסורדיות, לחזור על זה מיליון פעמים עד שהאנשים מתרגלים לאותו אבסורד”.

הוא הוסיף: “האסטרטגיה ברורה – הם מפעילים לחץ על היועצת המשפטית לממשלה כדי שתורה על פתיחת החקירה למרות שמדובר בעלילה ורוצים להשתמש בזה נגד ישראל ביתנו במערכת הבחירות. נתניהו יעשה הכל כדי לפגוע באביגדור ליברמן ובישראל ביתנו”.

הוא האשים את נתניהו בבגידה בציונות: “נתניהו רוצה להקים את הקואליציה הפודמנטליסטית שלו. אנחנו רואים אותו מתייצב לצד אלו ביהדות התורה שמפעילים לחץ על חסידות בעלז לבטל לימודי ליבה, אנחנו רואים אותו תומך בביטול חוק השבות. ברור שלקואליציה עם סמוטריץ’, בן גביר וגפני יש לה מחיר – והוא ביטול חוק השבות – שזו בגידה בציונות. נתניהו מוכן לבגוד בציונות אך ורק כדי לסגור את התיקים נגדו”.

על הפיצול בין שקד להנדל אמר: “מאחל לשניהם בהצלחה. אני מקווה שהם יצליחו להיכנס גם לכנסת הבאה”.

בליכוד הגיבו: “המסית הלאומי, דון ליברמן, בפאניקה חסרת מעצורים. דבריו השקריים והמקוממים הם ביזוי השואה. אנו דורשים מראשי השמאל לפיד וגנץ לגנות מייד את ההתבטאות המזעזעת הזאת”.

מועמד אגו”י לכנסת הרב יצחק גולדקנופף הגיב: “שמעתי את דבריו של ליברמן והזדעזעתי עד עמקי נפשי. השוואה נואלת למי שבצעו את הפשע הגדול ביותר כלפי העם היהודי והאשמת נתניהו בפגיעה בציונות – כאשר עצם אזכרת שמותיהם של המרצחים יחד עם שמו של ראש ממשלה יהודי עתיר זכויות – היא הפגיעה הגדולה ביותר בציונות.

“אין שום מקום לשיח השנאה הזה במדינת ישראל, שפוגע בזכרם הטהור של ששת מליוני הקדושים הי”ד. גם ההאשמה שטפל ליברמן על הרב אריה דרעי נבזית ושקרית כאשר ידוע לכל כי ליברמן כשר האוצר היה אחראי על הנסיון לשוד הקופה הציבורית וחלוקת נכסיה למנסור עבאס”.

בצלאל סמוטריץ’ הגיב: “איווט ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. פרובוקטור בריון, חסר דרך וחסר ערכים, שכבר שנים מתפקד כסוכן כאוס שמפיץ שנאה וחרמות וגורר את מדינת ישראל לתהום בשל ענייניו האישיים”.

על ההשוואה של ליברמן בין נתניהו לגבלס וסטלין, אמר: “עכשיו הוא גם מבזה את זכר השואה. הציבור הישראלי חייב לסלק אותו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר”.

בשבוע שעבר תקף ליברמן בחריפות את יו”ר האופוזיציה בפתח ישיבת הממשלה – ואמר:: “הוא חלאת המין האנושי, אין לו קווים אדומים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות