‘הליכודניקים הם עממיים, אתה בא אליהם ממרומי אוטובוס עם זכוכית?’

ח"כ שלמה קרעי הסביר ב'שש' עם מתן חודורוב בערוץ 13, מדוע נתניהו נע עם אוטובוס משוריין: "במקום שאנשים יעברו בדיקות אבטחה מתישות, מי שעכשיו עובר את דרישות האבטחה האלו זה רק נתניהו בעצמו" • שרי רוט: "יכולה להבין את נתניהו אם הוא מפחד"
חרדים 10
ט"ו אלול התשפ"ב / 11.09.2022 17:56

מתן חודורוב: מאחורי זכוכית משוריינת בעלות של 700 אלף שקלים יו”ר האופוזיציה נתניהו משיק את ה’ביבי בוס’, בו הוא מתכוון לסייר בכל רחבי הארץ (“אף זכוכית משוריינת לא תפריד את הלב שלי מהלב שלכם, אנחנו יחד, אני בא לשכונה שלכם, יאללה יוצאים לדרך”).

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

ח”כ שלמה קרעי: “נתניהו מגיע לציבור, למקומות שלא היינו בהם בעבר, שינוי מתודולוגיה – מכנסים בהם אנשים צריכים לעבור בדיקות אבטחה מתישות וקשות בכניסה, בגלל דרישות האבטחה של השב”כ, מי שעכשיו עובר את דרישות האבטחה האלו זה רק נתניהו בעצמו”.

מתן: בקמפיינים קודמים, ראינו את נתניהו נוגע בקהל שלו, מתחכך, למרות שיקולי האבטחה שהזכרת. והפעם הוא זה שמופרד במעין אקווריום, מחיצת זכוכית, והוא נראה קצת מנותק.

קרעי: מה שראיתם שמתחכך בקהל זה אחרי שעתיים-שלוש שאנשים עומדים בתור ומחכים לבדיקות אבטחה מתישות וקשות. תאמין לי, אנשים כאן הגיעו לפני 5 דקות, לא היו צריכים לעמוד בתור שעות ארוכות, נהנים כולם לראות את נתניהו. הזכוכית לא מפרידה בין האהבה שלהם, שלנו אליהם, ושלהם אלינו.

מתן: כן, אבל אולי אתם מבינים בעצמכם, שנתניהו בבעיה, כי פעם אחר פעם הוא לא הצליח בארבעת הנסיונות הקודמים להגיע לשיעור הצבעה גבוה בערים שנחשבות ‘ליכודיות’ ולכן הוא בכלל צריך את הגימיק הזה עם קילומטראז’ שיכול לעבור מהר ממקום למקום.

קרעי: מתן, בפעמים הקודמות לא היה לנתניהו קמפיין מדהים, ריאליטי, של שנה שלמה שהראתה מה קורה אם לא הולכים להצביע, או מה קורה אם מצביעים למפלגות שאין להן שורשים עמוקים ליהדות ולערכים הלאומיים והציוניים שלנו.

בשנה האחרונה ראינו איזו מלחמה יכולה להיות עם האחים המוסלמים, והפעם גם ‘המשותפת’ בתור להיכנס לממשלה של לפיד. ואת הקמפיין הזה אף אחד לא יכול לקחת לנו. הציבור שלא יצא להצביע כי אמר ‘הכל יהיה בסדר, ביבי ימשיך להיות ראש ממשלה, עולם כמנהגו נוהג’, הפעם הזו אתה רואה את השטח, אתה רואה בכל מקום, אנשים יוצאים, תראו את חלונות הבתים מסביב.

מתן: אני בעיקר רואה את הזכוכית המשוריינת והבנתי שהיא לבדה עלתה כ-700 אלף שקל. אתה יודע לומר אם הכסף הזה הגיע מתקציב המפלגה?

קרעי: תאמין לי 700 אלף שקל זה כסף קטן לעומת עלויות האבטחה של כל כנס וכל אירוע שהיינו עושים. אז חסכנו לציבור ולכספי הציבור הרבה כסף. וכמו שאמרתי, מתן, מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה וגם זכוכית משוריינת לא יכולה להפריד בין האהבה שהציבור, שעם ישראל, רוחש לנתניהו, ואתה תראה את זה בעזרת ה’ בעוד חודשיים.

מתן: אוהה, ח”כ קרעי, רק בשביל ההתפייטות הזו היה שווה להזמין אותך לשידור. מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, ונהרות לא ישטפוה. מה אתם אומרים על האוטובוס?

שרי רוט: וואו, במבט הראשון אמרתי ‘זה מתנשא’, במבט שני אמרתי ‘אני אוהבת את ביבי בתוך העם, סחבק’, אני חושבת שגם הליכודניקים יותר אוהבים אותו מתחכך ביניהם. אולי השב”כ לא אוהב את זה, לא יודעת, אבל תראה, הליכודניקים הם עממיים, אתה בא אליהם ממרומי האוטובוס, עם הזכוכית, הם לא ממש אוהבים את זה. אבל אני יכולה גם להבין את נתניהו אם הוא מפחד.

מתן: את גולדקנוף וגפני גם נראה באוטובוסים, בקרוב, עכשיו כשבן גביר מאיים לכרסם בהם?

שרי: קודם כל תשאל אם נראה אותם ביחד, שזו בעצם השאלה שנתניהו הכי מפחד ממנה, וזה מפחיד אותו יותר מהכל, אבל לזה אין זכוכית משוריינת שתציל…

מיכה פרידמן: בעיני זה מגוחך, כל הזכוכית הזו. אני זוכר קמפיין בחירות כשהייתי יותר צעיר, שבו הוא עמד באולם ועשה פוזות. הוא לא היה צריך לעשות את זה אז, וגם היום זו הגזמה.

שרי: אבל יכול להיות שהשב”כ אמר לו לעשות ככה. מיכה, אם השב”כ נתן לו הוראה – אז נתן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות