‘מאיפה השנאה הזו?’: עיתונאי חרדי באשדוד חזר מסליחות והותקף

מאיר אוליאל, עיתונאי תושב אשדוד, חזר מסליחות והותקף באלימות פיזית בידי תושב מקומי - רק בגלל שטען כי חנה בשטח פרטי • "הסברתי לו שקיבלתי רשות מבעל החניה אבל זה לא עזר. ספגתי בעיטות ומכות בכל גופי"
חרדים 10
י"ג אלול התשפ"ב / 09.09.2022 11:47

אלימות כלפי חרדים: מאיר אוליאל, עיתונאי חרדי מקומי באשדוד, המתגורר ברובע ב’, שב ביום רביעי בלילה מסליחות והותקף באלימות פיזית בידי תושב מקומי שטען כי חנה בשטח פרטי.

אוליאל ניסה להסביר, כי קיבל אישור מבעל החניה, אולם האיש החל להמטיר עליו קללות וגידופים על זהותו החרדית – ואף החל להכותו פיזית.

“ספגתי בעיטות ומכות בכל גופי”, סיפר אוליאל לאתר ‘אשדודס’. “בהמשך הגיעו הקללות שהנייר אינו סובל. הסברתי לו שקיבלתי רשות מבעל החניה אבל זה לא עזר. ניסיתי לברוח ממנו אבל הוא דלק אחרי והשיג אותי.

“מאיפה השנאה הזו? מדוע אני צריך לפחד לחזור הביתה בשעה מאוחרת ולהסתכן בהתנכלות כלפיי על ידי מקומיים בשל חזותי החרדית. יהודי עם כיפה שחורה לא יכול להסתובב במדינת היהודים? זהו המצב אליו הגענו ב-2202?”

לדבריו, הוא חשב להתלונן במשטרה אך במחשבה שניה החליט שלא לעשות זאת. “אנחנו לפני ראש השנה. מעדיף למחול לו. ובלבד שהמסר של אהבת ישראל ישרור בכל שדרות האוכלוסיה המגוונת שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות