החייל שהותקף שיחזר: ‘חטפתי הפטיש בראש, הבאתי בו כדור’

מחבל תקף חייל שירד מפילבוקס סמוך לכפר ביתין שבבנימין - וחוסל • החייל: "זה היה הזיה. הביא לי פטיש לרקה, נס אני חי, היה לו גם סכין בשקית. אם הייתי מתעלף מהפטיש ונדקר, אף אחד לא יודע איפה אני" • "אם לא הייתי מגיב ככה, זו הייתה שחיטה מאחורה. הייתי מת ודאי"
חרדים 10
י"ב אלול התשפ"ב / 08.09.2022 12:18

מחבל תקף הלילה (חמישי) בפטיש חייל, בעת שירד מפילבוקס באזור הכפר ביתין בבנימין.

החייל, נהג קו של חטמ”ר בנימין, נפצע קל בראשו, הצליח לירות לעבר המחבל – וחיסל אותו. על גופתו נמצאה סכין.

בשיחה עם חברו שיחזר החייל, שנפצע בפניו באורח קל וקיבל טיפול רפואי בידי חובשים צבאיים, את רגעי האימה: “הוא הביא לי פטיש, אחי, לרקה. נשבע לך באלוקים, בנס אני חי. היה לו גם שקית עליו ובה סכין וגם פטיש, שהביא לי אותו בראש, תחשוב על זה שאם הייתי מתעלף מהפטיש או נדקר, אף אחד לא היה יודע איפה אני, הייתי בתוך הפילבוקס. איזה לחץ מטורף”.

בשיחה נוספת אמר: “יצאתי מפוקוס לרגע. זה היה הזיה. חטפתי את הפטיש לראש וצעקתי מחבל. פשוט רצתי ונפלתי על הרצפה. ההרגשה הייתה כמו בחלומות שאתה לא מצליח לרוץ ואתה נופל. אשכרה ככה זה היה. אפילו לא ראיתי את הפנים שלו במהלך כל האירוע. פשוט הבאתי בו כדור. אם לא הייתי נכנס, זו הייתה שחיטה מאחורה. הייתי מת ודאי”.

מצה”ל נמסר: “תגובתו המהירה של החייל, שהתעשת תוך כמה שניות לאחר שהותקף בפטיש, מנעה פיגוע חמור שהיה יכול להסתיים במותו”.

 

במקביל, הימ”מ עצר הלילה ארבעה חשודים בסיוע למחבלים שירו על האוטובוס שהסיע חיילים בבקעת הירדן וניסו להצית אותו.

שניים מהחשודים פלסטינים ושניים נוספים ערבים ישראלים. המעצרים בוצעו בוואדי בורקין באזור ג’נין. המחבל השלישי טרם נתפס והמצוד אחריו נמשך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות