“אני סך הכל ילדה בת 20”: למה הדר מוכתר פרצה בבכי בשידור חי? צפו

יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים', הסנסציה של מערכת הבחירות, התייחסה בבכי לביקורת שהופנתה כלפיה לאחר שהגיעה לריאיון בערוץ 14 עם טראמפ ברכב מרצדס: "אין אף גוף שמממן אותי. אבא שלי לא מיליונר. לקחת את הדבר הזה ולהשחיר את השם שלי – זה צעד אחד רחוק מידי"
חרדים 10
י"ב אלול התשפ"ב / 08.09.2022 10:52

הדר מוכתר, יו”ר מפלגת צעירים בוערים, התראיינה הבוקר (חמישי) אצל איש התקשורת שי גולדן בערוץ 14 – והתייחסה לביקורת שהוא עצמו הפנה כלפיה, לאחר שהגיעה לריאיון באותו ערוץ השבוע עם טרמפ שלקחה בעיר מודיעין – ברכב מרצדס.

“כמה שעות אני נוסעת באוטובוסים בבוקר, כמה ראיונות אני מאחרת להם בגלל שאני נוסעת ברכבות, באוטובוסים, מעולם לא החזקתי רכב בחיים שלי”, אמרה מוכתר, תוך שהיא ממרת בבכי.

“כל הקטע עם המרצדס היה צעד אחד רחוק מידי. אבא שלי לא מיליונר, לקחת את הדבר הזה ולהשחיר את השם שלי – זה צעד אחד רחוק מידי. אני יודעת שיש פה פוליטיקאים ממולחים”, אמרה מוכתר וקולה נשבר. “אבל אתם צריכים להבין שבסופו של דבר אני בסך הכל בחורה בת 20 שרוצה לעשות שינוי במדינה. אז אין מאחורי צוות של 4 יועצים, ודובר, ולשכה – זה הכל אני לבד. אני לא מקבלת שקל מאף אחד, אני יודעת שעל פוליטיקאים יש מלא לחץ, אבל זה הלך צעד אחד רחוק מידי. מפריעים למשפחה שלי, שהיא שמרנית לפרטיות שלה”.

בשלב זה  מוכתר לא הצליחה להמשיך לדבר והשתנקה מבכי.

“אנחנו לא פחות חכמים מכל הפרופסורים שיושבים בשולחן מקבלי ההחלטות”, היא הוסיפה.

על ההצעה מאלי אבידר: “חסמתי את אלי אבידר בוואטסאפ, אני לא רוצה שהשם הטהור שלי ייקשר בשם שלו. נתקלתי בהתנשאות מבג”ץ, התייחסו לדרך שבה כתבתי את הדברים ולא לתוכן. אני באה לפרק מערכות, לא ייתכן שבג”ץ יהיו מעלינו – וגם לא הכנסת וגם לא הממשלה. האזרחים צריכים להיות מעל הכל ולכן אלחם לחוק משאל עם”.

גם על שאלת הקשר עם לפיד היא עונה: “לא עובדת עם יאיר לפיד, ויותר מזה – גם לא סובלת את הבן אדם”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא מבין
    08/09/2022 11:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. וגם אם אבא שלה מליונר זה אומר שהיא לא תדאג למעמד החלש?

  2. כזאת רגישה, חבל עליה בפוליטיקה
    11/09/2022 19:51
    רבקה
  3. ממש לא מתאימה שם