תוקף החב”דניק: ‘סובל מפוסט טראומה. זה לא קרה כי הוא חרדי’

לאחר חקירת החשוד מפרדס חנה: במשטרה נקבע כי הרקע לתקיפה של לוי בלוי, תלמיד ישיבת חב"ד שהותקף ביום שישי בת"א -  הייתה פלילית ולא כי הוא חרדי • גורמים ששוחחו עם החשוד במשטרה: הוא לא נשמע כשיר במאת האחוזים, עברו הרפואי ייבדק וייתכן שיישלח להסתכלות
חיים טוויל
י"א אלול התשפ"ב / 06.09.2022 21:58

התקיפה של חסיד חב”ד בת”א: לאחר חקירת החשוד, בן 26 מפרדס חנה, שהטיח ביום שישי האחרון את לוי בלוי, תלמיד ישיבה מכפר חב”ד, במשטרה נקבע כי הרקע לאירוע פלילי – וכי הוא לא הותקף רק משום שהוא חרדי, כפי שנטען בימים האחרונים.

גורמים ששוחחו עם החשוד במשטרה, אמרו ל’כאן חדשות’ כי הוא לא נשמע כשיר במאת האחוזים, ובכל מקרה עברו הרפואי ייבדק וייתכן שיישלח להסתכלות.

החשוד אמר בחקירה: “אני סובל מפוסט טראומה. הייתי בטוח שניסו לתקוף אותי, בגלל זה הגבתי ככה. לא רציתי לפגוע בו ולא הייתה לי שום כוונה. זה לא היה בגלל שהוא חרדי.  לא התכוונתי, אני מתנצל”.

במשטרת ישראל הגיבו: “הוגשה תלונה והיא נבדקת. הבוקר נעצר חשוד ממוצא יהודי ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. הרקע פלילי ואין כל חשד לרקע לאומני”.

הערב הודיעה המשטרה כי החשוד הוא הובא לחקירה בתחנת משטרת לב ת”א, בסיומה נכלא.

מחר בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בת”א. החקירה נמשכת.

המעצר בוצע לאחר שוטרי תחנת לב ת”א פתחו בחקירה מאומצת מיד לאחר קבלת התלונה –  והתוקף  אותר הבוקר ונעצר.

התקיפה התרחשה כאשר שלושה תלמידי ישיבת חב”ד בכפר חב”ד צעדו ביום שישי האחרון ברחוב אלנבי פינת בן יהודה בתל אביב, כשעשו את דרכם ל’מבצע תפילין’.

התוקף,  שהגיח מולם, הטיח את בלוי,, תושב העיר ביתר עלית,  אל המדרכה בעוצמה רבה, והוא נפל ונחבל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אה ברור
    06/09/2022 23:51
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מדינת ישראל מה חשבתם שהיא תגיד שזה היה לאומני??
    נו שוין