פינדרוס מאיים על איש אגו”י בדיבה: “ניסיון נואל להכפיש אותי!”

עו"ד אברימי יוסטמן, חבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם אגו"י - האשים את 'דגל' וח"כ יצחק פינדרוס בחבירה לרפורמים בקונגרס הציוני • בתגובה שיגר הערב פינדרוס התראה בטרם הגשת דיבה: "בפרסום הזה חברת דה פקטו למנהיגי הרפורמים ולנרטיב שהם מנסים להטמיע" • המכתב המלא
אריה ריבקינד
י' אלול התשפ"ב / 06.09.2022 17:53

בעקבות דבריו אמש של עו”ד אברימי יוסטמן, חבר ועדת הבחירות המרכזית  מטעם אגודת ישראל – שהאשים את מפלגת ‘דגל התורה’ ואת ח”כ יצחק פינדרוס בחבירה לרפורמים בקונגרס הציוני, שיגר אליו הערב (שלישי) ח”כ פינדרוס מכתב התראה, בטרם הגשת תביעת דיבה.

“ניסיון נואל להכפיש את מרשי”, נכתב במכתב עליו חתום עו”ד צמח גרין. “דגל התורה מעולם לא הצטרפה לקונגרס הציוני. בפרסום הדיבה הנ”ל חברת דה פקטו למנהיגי התנועה הרפורמית ולנרטיב שהם מנסים להטמיע”.

אמש אמר עו”ד יוסטמן במהדורה המרכזית של ‘קול ברמה’: “לפני שפינדרוס תוקף את אייכלר, שיבדוק בסיעתו האם כל הדברים שנעשים עם אנשי השמאל ורפורמים דוגמת החבירה להסתדרות הציונית הם בהסכמת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל. לא הגיוני שרק לצד אחד מותר לקבל החלטות עצמאיות”.

יוסטמן הוא חסיד סלונים ומזוהה עם סיעת שלומי אמונים באגודת ישראל. הוא מכהן כחבר בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת מטעם אגו”י מאז הבחירות לכנסת העשרים, אז הדיחה אגו”י את נציגה יהושע פולק מחברות בוועדה.

לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונה:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האמת בפרצוף
    06/09/2022 21:31
    אאא
  1. מה לעשות, אבל מפלגת ארץ הקודש המזוהה עם דגל התורה חברה לרפורמים בהסתדרות הציונית. ליטוב איש דגל התורה היה מעורב במו”מ והבן של גפני ממלא שם תפקיד רב השפעה ומשכורת