טלטלה: 48 שעות אחרי שמונה ליועץ של נתניהו – קלוגהפט נטש

היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט ויתר על התפקיד ועוזב את הקמפיין כיועץ מיוחד לנתניהו, בשל "התנגדות מגורמי חוץ" • עמית סגל: "'גורמי חוץ' זה רמז עבה ליאיר נתניהו ששוהה לאחרונה בחו״ל"
אריה ריבקינד
י' אלול התשפ"ב / 06.09.2022 17:14

טלטלה בקמפיין הליכוד פחות מחודשיים לבחירות: פחות מ-48 שעות אחרי שמונה ליועץ מיוחד לנתניהו, היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט ויתר על התפקיד ועוזב את הקמפיין. כך דיווח עמית סגל בחדשות 12.

על פי הדיווח, העזיבה התרחשה בשל “התנגדות מגורמי חוץ”.  לפי עמית סגל, “‘גורמי חוץ’ זה רמז עבה ליאיר נתניהו ששוהה לאחרונה בחו״ל”.

קלוגהפט הודיע בעמוד האינסטגרם שלו: “”מודה לנתניהו על ההצעה לחזור ולעבוד איתו. חצי יום אחרי ההודעה שהוציא הליכוד, נמסר לי שיש התנגדות מגורמי חוץ והמינוי יתעכב. אני לא אכנס למלחמות ואני מוותר על התפקיד עוד לפני שהתחלתי”.

הוא הוסיף: “חוזר ללקוחות בארץ ובעולם ולפרשנות, אמשיך להיות חבר של כולם, מימין ומשמאל, וגאה בכך. אולי הזדקנתי ונהייתי עיוור צבעים אבל אנחנו פה יחד. מקסימום ייצא מזה שיר”.

לפי הטענות, יאיר נתניהו הטיל וטו הרמטי על המינוי והודיע על כך לכל בכירי הקמפיין. הסיבה, לפי עמית סגל: “במוצ”ש האחרון, מאחורי הקלעים בהופעה של אביב גפן בגני יהושע, קלוגהפט ובני גנץ נפגשו, במקרה מן הסתם וניהלו שיחה ארוכה וידידותית, אולי ידידותית מדי. זה הגיע לאן שהגיע וכנראה העלה למישהו את הסעיף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות