מלונות בוטיק או מלונות הכל כלול

אחת ההתלבטויות שעולות לפעמים כאשר מתכננים לצאת לנופש היא באיזה סוג מלון נבחר הפעם – האם במלון בוטיק או במלון הכל כלול • אחת השאלות החשובות בהקשר הזה היא מהי המטרה
תוכן שיווקי
י' אלול התשפ"ב / 06.09.2022 12:59

הרגלי הבילוי והנופש בישראל הם כאלו שכל כמה חודשים רבים מאיתנו יוצאים לנופש. מדובר במקרים בהם מדובר בנופש של כמה לילות ויש מקרים בהם מדובר ביום כיף של ספא במלון בוטיק.

אחת ההתלבטויות שעולות לפעמים בהקשר הזה היא באיזה סוג מלון נבחר הפעם – האם במלון בוטיק או במלון הכל כלול. כמובן ששתי הבחירות הן טובות ואין כאן שאלה של נכון או לא נכון. אבל כן חשוב להכיר את ההבדלים בין מלונות בוטיק למלונות הכל כלול, ובהתאם לכך לבחור את המלון שיתאים ביותר לצרכים שלכם.

מטרת הנופש

אחת השאלות החשובות בהקשר הזה היא מהי המטרה. האם מדובר בירח דבש או בחגיגת יום הולדת? או שמדובר בצורך של מנוחה ללא שום מאורע מיוחד, או האם זהו נופש משפחתי. לכל מטרה יש צורך אחר וציפיות אחרות. כך למשל כאשר מדובר בחופשה משפחתית עם ילדים או מתבגרים שהרי שלא יתאים כאן מלון בוטיק.

מלון של הכל כלול יספק לכל המשפחה הפעלות, חדר אוכל עם בופה ואפשרות להנות מאווירת נופש עם משפחות נוספות. ואילו במקרה של יום הולדת הרי שיש כאן צורך של פרטיות, של יוקרה ועיצוב. במקרה כזה יתאים הרבה יותר קונספט של מלונות בירושלים בוטיק. כמובן שתוכלו לחגוג יום הולדת במלונות של הכל כלול אך מבחינת העיצוב, ההרגשה ורמת הפינוקים הרי שמלון בוטיק יעשה כאן את העבודה בצורה מושלמת. כמובן שיש כאן פקטור נוסף חשוב והוא התקציב. לרוב בממוצע מלון בוטיק ידרוש תקציב גבוה יותר לעומת מלונות אחרים.

התקופה בשנה

לא תמיד אנחנו יכולים לבחור את התזמון של הנופש. לעתים יש לנו אילוצים, נסיבות וגורמים נוספים המכוונים אותנו לנופש בתקופה מסוימת. תקופות הביקוש כמו החגים, סופי השבוע וחופשת הקיץ מאופיינים ברמת מחירים גבוהה יותר. ולכן נופש במלון בוטיק בתקופות הביקוש יהיה יקר יותר, וישפיע על המחיר. כמובן שגם בקטגורית מלונות בצפון יש מבחר של מלונות ברמות מחירים שונים ולא חייבים בהכרח לבחור במלון היקר ביותר. תוכלו לבחור את המלון המתאים עבורכם.

הזמנת נופש בבתי מלון בישראל

הרגלי הבילוי והנופש של הישראליים כוללים לא מעט נופשונים וחופשות במהלך השנה. רבים אפילו מבקשים לצאת לנופש של לילה אחד, ולא לוותר על האפשרות. ברחבי הארץ פרוסים בתי מלון רבים, וניתן כיום להזמין בקלות חבילת נופש במלון, בצורה פשוטה באונליין. בתי המלון בישראל מציעים שפע של אפשרויות, מתקנים, רכישת כרטיסים ופעילויות. משפחות רבות מעדיפות לחזור למלון שהן מכירות ואוהבות ולהנות בצורה מיטבית.

היכן מזמינים

אם בעבר רבים מאיתנו הלכו פיזית לסוכנות התיירות כדי להזמין את חבילת הנופש, הרי שכיום הדברים מתנהלים בצורה שונה ותוך כמה דקות אתם מזמינים באונליין את הנופש הבא שלכם. מרכזי ההזמנות המקוונים מאפשרים לכם לבצע חיפוש של תאריכים, לוקיישנים וסוגי חדרים וכך בצורה פשוטה להזמין את במגוון של בתי מלון את חבילת הנופש הרצויה.

בנוסף, על מנת להקל על תהליך ההזמנה עבור מי שזקוק לכך, ניתן להתקשר למרכז ההזמנות ולקבל סיוע בעת ההזמנה. תוכלו גם להזמין את הנופש טלפונית, בהתאם להעדפות שלכם. ההמלצה היא לבדוק אפשרויות מבחינת מחירים ומלונות באילת הן דרך מרכזי ההזמנות באונליין והן דרך ארגוני עובדים, ועדי עובדים ומועדוני לקוחות. פעמים רבות ישנו שיתוף פעולה או מבצע המאפשרים לכם להנות מהנחה קבוצתית, קופוני הנחה או מבצעים שונים.

בחירת המלון

בישראל ישנו ריכוז מגוון של בתי מלון ברחבי הארץ ותוכלו לבחור את בית המלון המתאים לצרכים שלכם, לתקציב ולהעדפות השונות מבחינת מיקום למשל. תוכלו לבחור מלון רשת קלאסי, או מלון הכל כלול. יש גם מלונות בטבריה ויש מלון דירות.

אם למשל אתם מעוניינים לצאת לנופש משפחתי עם ילדים קטנים הרי שמלון בקונספט של הכל כלול עשוי מאוד להתאים עבורכם. אם אתם זוג צעיר בתחילת דרכו המבקש לנפוש ולטייל ולשלב מסלולי טיול במהלך החופשה, הרי שמלון מטיילים במקרה הזה מאוד יתאים עבורכם מבחינת האפשרויות שהוא מציע ומבחינת התקציב. כאשר מדובר על קבוצות מאורגנות הרי שההמלצה היא לשריין את החדרים תקופת מה מראש על מנת להבטיח את זמינות החדרים בטווח התאריכים הרצוי עבור הקבוצה כולה.

המאמר בחסות חדשות bn

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות