א.מ.ש אלומיניום מסבירים על היתרונות החשובים של תריסים חשמליים

כשבוחרים באופציה של תריסי גלילה, ישנה גם הגרסה הידנית וגם הגרסה החשמלית - ובסופו של דבר תריסי הגלילה החשמליים הם האופציה המשתלמת ביותר • את הסיבות לקביעה הזו המומחים של חברת א.מ.ש אלומיניום יסקרו בפירוט בכתבה
תוכן שיווקי
י' אלול התשפ"ב / 06.09.2022 12:25

העידן הנוכחי הוא עידן של חופש בחירה מרבי ובזכותו רמת חיים גבוהה. גם כשמתבצעת בחירת תריסים לבית, באה לידי ביטוי העובדה שיש לנו שלל אפשרויות.

בשלב ראשון, ניתן לבחור בין הסוגים השונים של התריסים, וכשבוחרים באופציה של תריסי גלילה, ישנה גם הגרסה הידנית וגם הגרסה החשמלית – ובסופו של דבר תריסי הגלילה החשמליים הם האופציה המשתלמת ביותר.

את הסיבות לקביעה הזו המומחים של חברת א.מ.ש אלומיניום יסקרו בפירוט בכתבה זו, ובכל מקרה מומלץ בחום לרכוש מוצר זה אך ורק מחברה ותיקה בעלת ניסיון גם בייצור תריסים וגם בהתקנתם.

קלות התפעול

היתרון הראשון של תריסים חשמליים הוא באופן טבעי קלות ההרמה והורדה שלהם. כשאפשר לתפעל את התריס בלחיצת כפתור פשוטה, המשימה הופכת לקלה, ובעצם החיים עצמם הופכים לקלים יותר: אם למשל אחד מבני הבית מנסה לצפות בטלוויזיה והשמש מסנוורת, אין צורך במאמץ מיוחד – כל מה שעליו לעשות הוא ללחוץ על הכפתור ולחכות שהתריס יגיע לנקודה המדויקת מבחינתו.

באופן דומה כשרוצים להכניס לחלל יותר אוויר, גם כן הפעולה היחידה שצריך לבצע היא ללחוץ על כפתור. היתרון הזה רלוונטי במיוחד בבתים שיש בהם אנשים מבוגרים שלא תמיד יכולים להפעיל מספיק כוח כדי למשוך עד הסוף רצועה שתרים תריס ידני, או להתעסק עם תריס הזזה.

כמו כן זהו יתרון משמעותי במיוחד כשיש מפתח גדול ולכן תריס גדול וכבד.

מינימום תקלות

לכאורה מערכת שיש בה מנוע חשמלי חשופה יותר לבעיות ותקלות, אבל בפועל התריסים החשמליים הם האופציה העמידה והאמינה ביותר. תריס גלילה ידני מייצר עומס ניכר על הרצועה שמרימה ומורידה אותו, ולכן קרוב לוודאי שהיא תיקרע תוך זמן קצר יותר בהשוואה לפרק הזמן שיחזיק מעמד מנוע (איכותי, כמובן).

מקסימום אבטחה

תריסי גלילה חשמליים הם גם הפתרון המומלץ כשישנה חשיבות לרמת האבטחה. בהקשר זה כדאי לזכור שהתריסים – בשל המיקום שלהם והעובדה שהם סוגרים את המפתחים השונים – מהווים חלק ממעטפת ההגנה של הבית, כל בית.

תריסים חשמליים קשה במיוחד לפרוץ ולכן הסוג הזה של התריסים מייצר את האתגר המשמעותי ביותר לכל מי שמנסה להיכנס לנכס שלכם ללא רשות דרך החלונות. יתרון זה בא לידי ביטוי בפרט כשמחפשים תריס ליציאה למרפסת או לגינה, מקומות שמטבעם מועדים לפורענות.

הצללה מדויקת

עוד סיבה טובה לבחור בתריסים החשמליים היא שבאמצעותם ניתן להגיע לרמת ההצללה המדויקת בכל חלל, בכל נקודת זמן. רוב בני האדם אוהבים אור טבעי, אבל במקביל לא אוהבים להסתנוור. תריסי גלילה מאפשרים לייצר את האיזון הנכון ביותר בין אור לצל, וגם בין פרטיות לכניסת אוויר מבחוץ, וכך בעצם ליהנות מתנאים אופטימליים בהתאם להעדפות הספציפיות – בכל שעות היממה ובכל ימות השנה.

מגוון אפשרויות

מידע רלוונטי נוסף לגבי תריסי גלילה חשמליים הוא שיש מגוון אפשרויות – הן לגבי סוג השלבים והן לגבי אופן ההתקנה. מבחינת סוג השלבים ניתן לבחור בין שלבים משוכים, שלבים מוקצפים ושלבי אור. השלבים המוקצפים בנויים ממעטפת אלומיניום יחסית דקה, ולכן ממלאים אותה בפוליאוריטן מוקצף על-מנת להבטיח בידוד תרמי ואקוסטי יעיל. שלבים משוכים עשויים מסגסוגת אלומיניום עבה יותר ולכן אין צורך בקצף. תריסים אלה יהיו גם עמידים יותר.

שלבי אור בנויים כך שפרט למצב ‘פתוח’ ומצב ‘סגור’ ישנו גם מצב ביניים שבו התריס לכאורה סגור אבל עדיין מאפשר כניסה של אוויר ואור. מבחינת אופן ההתקנה, האפשרויות הן מונובלוק, ארגז חזיתי סמוי והתקנה נסתרת. האופציה הראשונה היא הקלאסית, והיא כוללת ארגז מעל לחלון, גלוי לחלוטין.

האופציה השנייה מתאפיינת בכך שפתח השירות של הארגז נמצא במפלס אפס וצבוע בגוון של הקיר ולכן הוא למעשה סמוי. האופציה השלישית כוללת נישה שאותה מכינים מראש, ובתוכה יותקן הארגז.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות