“פרי דמיונו הקודח”: ליברמן הגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה - שטען כי השר הציע לו לפני כעשרים שנה 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה • "להד"ם. דברי לשון הרע, שקריים לחלוטין"
אריה ריבקינד
ט' אלול התשפ"ב / 05.09.2022 12:49

שר האוצר ויו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיש הבוקר (שני) קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה – שטוען כי השר הציע לו לפני כעשרים שנה 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה.

הקובלנה הוגשה על ידי עורכי הדין ירון קוסטליץ ואביעד שאולזון ממשרד קוסטליץ בשם השר ליברמן ומפלגת ישראל ביתנו.

כלפי הטענות של כמיסה נכתב בקובלנה: “להד”ם. מר ליברמן לא פנה לנאשם והציע לו סכום כלשהו כדי לרצוח מאן דהוא. מדובר בפרי דמיונו הקודח של הנאשם”.

עוד נכתב: “הדברים המצוטטים לעיל (-טענות כמיסה), הינם דברי לשון הרע, שקריים לחלוטין, אשר פורסמו מתוך כוונה לפגוע בקובלים, כאשר המערכת הפוליטית בעיצומה של מערכת בחירות”.

תגובת עו”ד אייל בסרגליק, המייצג את יוסי כמיסה: “מדובר בתביעת השתקה פראקסלנס, שנועדה להלך אימים על עד שהעז להגיד את האמת. התביעה מזכירה משטר בולשביקי חשוך. אני מציע לתובע, מר ליברמן שיתמקד בלהשיב לטענות הקשות במקום להשתיקן והנושא אשר נבדק כעת על ידי היועמ”שית אשר ממילא אינו מקום לקובלנה פלילית, ונושאים נוספים יגולו במלואם לציבור, ושהציבור ישפוט מי דובר אמת”.

כמיסה טען ביום שישי בראיון לאיילה חסון בחדשות 13,  כי לפני כ-20 שנה שמע לכאורה מליברמן כי הוא שואף לחסל את ראש אגף החקירות במשטרה דאז, סנדו מזור. לטענת כמיסה ליברמן אמר לו שהוא “מוכן לשלם מאה אלף דולר בשביל לרצוח את הניצב”.

כמיסה דחה את הטענות כי מי שעומד מאחוריו כעת הוא נתניהו, שמבקש לפגוע פוליטית בליברמן ובישראל ביתנו.

בראיון לרדיו ‘גלי ישראל’ אמר כמיסה: “אני אשמח שליברמן יגיש נגדי תביעת דיבה, אני אשמח. בשלב הזה יצא הכל החוצה ויוגש כאן כתב אישום חמור מאד נגד ליברמן בנושא סיפור קונגו, לא מדובר במאה שקל, מדובר בהמון כסף. אני לא מפחד, שיבוא לבית משפט. יש מסמכים, מסרתי למשטרת ישראל בזמנו.

“לא באתי לסמל במשטרה וסיפרתי לו, אני מדבר איתך על בכיר, ראש אגף החקירות. אנחנו מדברים פה על האדם שלדעתי היה לו ועדיין יש לו את הכי הרבה כח במדינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות