ינון מגל: “מי בכלל מתקרב לרמה של נתניהו, גנץ הדחליל? לפיד הבור?”

בן כספית וינון מגל התנצחו בתכניתם, כאשר כספית ניסה להוכיח למגל כי נושאים מדיניים בוערים הוזנחו בתקופות כהונתו של יו"ר האופוזיציה ואילו מגל טען שכספית פועל כסנגור של הממשלה הנוכחית
חרדים 10
ט' אלול התשפ"ב / 05.09.2022 12:16

על רקע הבחירות: בן כספית וינון מגל התווכחו הבוקר (שני) בתכניתם ב-103FM על דמותו של בנימין נתניהו.

החלפת כתובת? פה תגלה אם פרטיך כבר מעודכנים בפנקס הבוחרים

מגל אמר לכספית כי אין שום דמות מכל קצוות הקשת הפוליטית שיכולה להתקרב לרמה האינטלקטואלית של יו”ר האופוזיציה, בנימין נתניהו.

“מי בכלל מתקרב לרמה שלו, אתה מדבר על גנץ הדחליל? על לפיד הבור? על בנט הפזיז? מי מתקרב לרמה שלו? גם לוחם, גם אינטלקטואל, גם בעל ידע. הובסתם, העם אמר את דברו. אתם מחזרים אחרי הפתחים של הערבים להוציא אותם להצביע. הגעתם לעברי פי פחת. נורא, השם יעזור”, תקף מגל.

כספית החזיר לו: “אני מבין את הפאניקה. יש ירידה עקבית כבר כמה וכמה שבועות של נתניהו וגוש נתניהו בסקרים ולכן אתם בפאניקה. האינטלקטואליות שלו ידועה. היותו איש ספר ידוע. אני מציע שייקח את עצמו וילך לאקדמיה ויהיה פרופסור ויניח למדינה הזו, וכל פעם אני צריך להזכיר לך מחדש, לא ניצחתם”.

כספית שב והצדיק את טענתו: “עשיתי לעצמי אתמול רשימה ממש חלקית של דברים שלא היו אצל ביבי וכן היו או נמצאים או ישנם אצל לפיד ובנט וגם להיפך. בוא נתחיל, מתדלקים לחיל האוויר, דבר שאתה חייב בשביל לתקוף את איראן, לא היו אצל נתניהו, נחתמו עכשיו אצל לפיד, מצעד הדגלים לא היה אצל נתניהו, היה אצל בנט, אפילו בשלום, בכל חלקי הארץ.

“הוצאת סוללות S300 מסוריה, הם היו אצל ביבי, הם יצאו לפני יומיים-שלושה אצל לפיד ובנט ועוד פורסם שהרוסים אומרים לאיראנים ‘אל תתקרבו בכלל לבסיסים שלנו’. תקציב לא היה אצל ביבי, כן היה אצל לפיד ובנט. מבצע מוצלח בעזה עם תחושת ביטחון סוף סוף בעוטף עזה, בלימת הסכם הגרעין בלי לריב עם האמריקנים. רקטות על תל אביב, על ירושלים, היו הרבה בתקופת ביבי, כמעט ולא היו אצל בנט ולפיד. שריפות בעוטף עזה בכלל לא היו אצל בנט ולפיד. בוקר טוב”.

מגל לא נשאר חייב: “הייתי שמח לעשות טיפה סדר בממלכת השופרות והעבודה כסנגור בממשלה הזאת. המתדלקים הוזמנו עוד בתקופת נתניהו”.

בן בתגובה: “פייק”.

מגל העיד כי המתדלקים הוזמנו עוד לפני שנתיים, כך לדבריו: “מצעד הדגלים צעד אצל נתניהו בכל שנה, בשנה האחרונה היה את המשבר עם המלחמה עם חמאס והוא צעד בסופו של דבר. ה-S300 יצא בגלל שיש עכשיו מלחמה עם אוקראינה. התקציב כמובן עבר כמה פעמים בממשלות נתניהו, בממשלה האחרונה לא עבר וזו באמת הייתה בעיה שדיברנו עליה.

“מבצע מוצלח היה גם בחגורה שחורה, בדיוק אותו דבר גם בתקופה של נתניהו. הסכם הגרעין, אנחנו רואים לאן זה הולך ועכשיו ראש המוסד יוצא לארה”ב כדי למנוע בכוחותיו האחרונים את החתימה על הסכם הגרעין. רקטות על ירושלים היו גם עכשיו במבצע האחרון וגם היו שריפות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה שינון צודק
    05/09/2022 16:19
    שסניק
  1. כמה שינון צודק, דחליל ובורר ועם הארץ