“הם היו בהלם שהוא חי”: המכונית התרסקה – שליח חב”ד ניצל בנס

הרב משה בריסקי, מנהל בית חב"ד באגורה הילס שבקליפורניה, עבר ביום חמישי תאונת דרכים - ומכוניתו התרסקה • כעת הוא מודה לקב"ה מהמיטה: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו" • בנו: "בחיים שלי לא ראיתי נס גלוי כזה"
נתן פרל
ט' אלול התשפ"ב / 05.09.2022 10:20

הרב משה בריסקי, שליח חב”ד באגורה הילס שבקליפורניה, עבר ביום חמישי האחרון תאונת דרכים קשה ומכוניתו התרסקה – ויצאה מכלל שימוש.

החלפת כתובת? פה תגלה אם פרטיך כבר מעודכנים בפנקס הבוחרים

השליח פונה במסוק מזירת התאונה אל המרכז הרפואי UCLA.

כעת הוא מודה לקב”ה מהמיטה בבית הרפואה. “הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו”, אמר בשיחה עם אתר COLLIVE. “אני לא יודע איך – אבל ברוך ה’ שרדתי את התאונה הקשה.  אני מודה לאלוקים על הנס שהוא עשה לי ביום חמישי בערב. איכשהו שרדתי את התאונה הזו. חבול וחבוט אבל מאוד חי”.

הרב בריסקי הודה לצוותי ההצלה, הכיבוי והחילוץ על הטיפול המהיר בזירה וההטסה לבית החולים. “תודה לחובשים, למכבי האש, למפעילי המסוקים ולצוות בבית החולים UCLA על הטיפול הרב ותודה לכולכם על התפילות והאיחולים שלכם”, אמר. “מחכה בקוצר רוח לחזור חזק ותוסס מתמיד”, אמר.

בנו סיפר: “יש לו עצמות שבורות והוא חבול – אבל הוא יתאושש מיום ליום ויתחזק. הוא חייב. כשהלכתי לאסוף את הדברים שלו ממרכז הגרירה – שאלו איך אני מכיר את ה’נפטר’. אמרתי להם שהוא חי. הם היו בהלם.  אמרו: אין סיכוי שמישהו יכול היה לצאת מהמכונית הזו בחיים. השורה התחתונה היא – היה לו מלאך באותו ערב. בחיים שלי לא ראיתי נס גלוי כזה”.

התפללו להחלמתו המהירה והשלמה של הרב משה דוד הכהן בן אטל נחמה.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות