בטוויטר טענו: הדר מוכתר היא בתו של מיליונר – והיא לא שתקה

הדר מוכתר, יו"ר 'צעירים בוערים' שהפכה לסנסציה הפוליטית במערכת הבחירות לכנסת ה-25, הואשמה על ידי צייצנים בטוויטר כי היא מסתירה את העובדה שאביה הוא מיליארדר בשם יצחק מנור • מוכתר הכחישה והגיבה בכעס: "תתביישו לכם!" • מדוע החליפה את שם משפחתה ומי הוא אביה?
אריה ריבקינד
ח' אלול התשפ"ב / 03.09.2022 22:45

סערה ברשת החברתית: צייצנים בטוויטר טוענים כי הדר מוכתר, יו”ר מפלגת ‘צעירים בוערים’ שהפכה לסנסציה  של מערכת הבחירות לכנסת ה-25, היא בתו של מיליארדר בשם יצחק מנור.

מוכתר, שמנהלת את הקמפיין הפוליטי שלה באמצעות הרשתות החברתיות טוויטר וטיקטוק, ונוהגת להתבטא נגד יוקר המחיה באמצעות סירטוני רשת שהיא מפיקה, סיפרה בעבר שאביה היה מנכ”ל של חברה גדולה.

אחד ממבקריה צייץ”: “המיליארדר יצחק מנור הוא הבעלים של קבוצת לובינסקי. הוא גם האבא של ילדה בשם הדר. ובכן, הדר מנור, שמוכרת לכולנו יותר בשמה החדש ‘הדר מוכתר’ היא כוכבת עולה. אתם בטח שואלים את עצמכם למה צעירה בת של מיליארדר מתיימרת לייצג את הצעירים שסובלים מיוקר המחייה? התשובה היא שהיא בובה על חוט”.

מוכתר עצמה הכחישה את הפרסומים והגיבה בכעס.

“תתביישו לכם, אבא שלי לא מיליונר”, כתבה בחשבון הטוויטר שלה. “לא סובלת את יאיר לפיד, לא סובלת את ביבי נתניהו ומאוכזבת מכם. במקום להתעסק ב***, תתעסקו בזה שאין לילדים שלכם עתיד.

“צייצני טוויטר, תתביישו לכם. אתם הורסים לילדים שלכם את החיים”.

העיתונאי בר שם-אור מהצינור צייץ הערב: “אזהרת פייק ניוז. הדר מוכתר (מנור) היא לא הבת של המיליארדר יצחק מנור, בעלי לובינסקי טרייד כפי שמופץ בימים האחרונים ברשת. היא בתו של יצחק מנור אחר מקרית אונו. לדבריה, החלפת השם למנור נבעה כתוצאה מאפליה שממנה הוריה סבלו בצעירותם, והיא החליטה לחזור לשם המקורי של אביה.

“אביה האמיתי של מוכתר, איציק מוכתר, היה בעבר מנכ״ל ‘סומפי ישראל’, חברה צרפתית לתריסים ובתים חכמים. כרגע, מוכתר האב משתף פעולה יחד עם הדר בחברת הסטארט אפ הרפואית שעבורה היא קיבלה 100 אלף ש”ח מרשות החדשנות ועוסק בפיתוח חברות נוספות. ‘אנחנו מעמד ביניים’, היא מספרת. ‘לא מיליונרים'”.

בהמשך צייץ: “בניגוד לדברים שאמרה לי בתו, הדר מוכתר, אביה, איציק מוכתר, מבהיר כי שינוי השם שלה למנור לא נבע מאפליה. עכשיו נשמח לדעת קצת יותר גם על הרקע של הדר והמפלגה שלה באופן שקוף שמתאים למדינה דמוקרטית כי בינתיים הציבור ניזון מהסתרות שמציתות אינספור תיאוריות קונספירציה”.

מאז יום שישי צייצנים מימין ומשמאל מאשימים כי היא למעשה הקימה  מפלגה שנועדה לגנוב קולות מהגוש הנגדי.

וכך, צייצן מהימין כתב: “אז מי שמריץ את הדר מוכתר זה יש עתיד במטרה לשרוף קולות צעירים שברובם מצביעי ימין?” ואחרת כתבה: “כן! היא נשלחה לגנוב קולות מהימין לשמאל. השם שלה זה הדר מנור, אבל מוכתר נשמע מזרחי יותר”.

מנגיד, צייצן מגוש לפיד כתב:  “נחשף הבלוף ששמו הדר מוכתר: ביביסטית מושבעת והזויה שמעמידה פנים של לוחמת יוקר המחיה. הכל בלוף, הרשימה שלה היא הונאה, צעירים בוערים זה טריק זול בסיוע הליכוד”.

לפי שעה המפלגה אמנם לא עוברת את אחוז החסימה בסקרים, אבל היא גורפת כשני מנדטים, ומתקרבת לשיעור ההצבעה לאיילת שקד.

לאחרונה פנה למוכתר אלי אבידר והציע לה לרוץ איתו ועם מפלגתו ישראל חופשית. מוכתר סירבה משום שלדבריה “הוא לא מייצג את העקרונות והאידיאולוגיה שלי. מוכתר אמרה כי אבידר מונע משנאה ליו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו. ‘מה אכפת לי מביבי לא ביבי?’, אמרה. ‘לי אין שום בעיה עם אותם הפוליטיקאים. אני רוצה לשתף איתם פעולה כדי לקדם את האידאולוגיה של הצעירים. מה אכפת לי מימין ושמאל? אם זה לא יוקר המחייה – זה לא מעניין”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות