המפלגות החרדיות ינטשו את נתניהו לאחר הבחירות? חיים רמון מעריך

שר המשפטים לשעבר שוחח עם ניסים משעל על מצבו הפוליטי של יו"ר האופוזיציה, במידה ש'גוש נתניהו' לא יגיע ל-61 • ומה סיכויי הפיצול ביהדות התורה?
חרדים 10
ו' אלול התשפ"ב / 02.09.2022 11:13

חיים רמון התארח היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM, והתייחס לדברי גדעון  סער, לפיהם יתקיימו שינויים מרחיקי לכת במערכת הפוליטית, במידה ש’גוש נתניהו’ לא יגיע ל-61 מנדטים.

“בכל פעם שנתניהו לא הגיע ל־61 מנדטים, ניבאו במחנה השני שיהיה מרד נגד נתניהו. לא רק שלא היה מרד, אלה שבפריימריז האחרונים הוא גם חיזק את מעמדו.

“לכן, אני חושב שלא יהיה מרד. מה כן יקרה? החרדים לא יפקירו אותו, אבל ילחצו עליו ללכת לממשלה עם גנץ ברוטציה כשגנץ ראשון. אם נתניהו יעשה 61 זה קל, וזה ברור. אם לא, תהיה ממשלה עם הליכוד ועם גנץ, שיהיה הראשון בסבב”.

“החרדים לא יקימו ממשלה עם גנץ ולפיד, אך הם יפעילו את כל עוצמתם על נתניהו כדי שיקים ממשלה עם גנץ”, ציין רמון שהוסיף כי במידה שנתניהו לא יצליח להקים ממשלה גם הפעם, הסיכויים לחתימה על עסקת טיעון יעלו משמעותית.

הוא התייחס גם למחלוקת הפוליטית בקרב המפלגות החרדיות: “לפני שבועיים אמרנו את אותו הדבר על בן גביר וסמוטריץ’. אני מעז להעריך באופן נחרץ שבסופו של דבר הם ילכו ביחד, והקרבות הם על מיקומים ברשימה, כמו שראינו אצל בן גביר וסמוטריץ’.

“לכן, אני מעריך שזה לא יקרה, אבל צריך לעסוק במשהו. נדבר על זה שבוע או שבועיים, אבל בסוף הם יתחברו על אף הדם הרע שעבר ביניהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות