התפילות נענו: השחקן נירו לוי חזר להכרה – וישתחרר מטיפול נמרץ

שבוע לאחר התאונה: משפחתו של השחקן נירו לוי, יחד עם המרכז הרפואי איכילוב, הודיעו על שיפור במצבו • הוא נמצא בהכרה ומתקשר עם הסביבה • צפוי לעבור למחלקה האורתופדית • משפחת לוי: "מודים לכל עם ישראל על החיבוק, הדאגה, העזרה והתפילות"
אבי כץ
ו' אלול התשפ"ב / 02.09.2022 10:38

שבוע בדיוק לאחר שנפגע באורח קשה בתאונת דרכים בתל אביב: השחקן נירו לוי חזר להכרה וצפוי להשתחרר בימים הקרובים ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה האורתופדית בבית החולים איכילוב.

השחקן מתקשר עם הסביבה ומצבו משתפר.

בהודעה מטעם בית החולים ובני משפחתו נאמר: “חל שיפור במצבו, הוא בהכרה מתקשר עם הסביבה וצפוי להשתחרר בימים הקרובים ממחלקת טיפול נמרץ להמשך טיפול.

”משפחת לוי מבקשת לומר תודה לכל עם ישראל על החיבוק, הדאגה, העזרה והתפילות ומאמינה שנירו יחזור לשמח את עם ישראל”.

אחיו, ערן לוי, הוסיף: “כמו שהבטחתי נירו יחזור לשמח את עם ישראל. תודה מקרב לב”. האח הודה לצוות הרפואי “שנלחם על חייו של נירו, והצליח”.

התסריטאי ומנחה הטלוויזיה רן שריג, מיוצרי הסדרה ‘רמזור’, ביקש מעוקביו ברשתות החברתיות לקרוא תהילים לרפואת חברו הקרוב ניר בן פנינה.

בחשבון הטוויטר שלו כתב שריג: “חבר דתי פתח איתי אתמול בקריאת תהילים משותפת לנירו. כולנו יחד. השלמנו 4 סבבים ביחד לרפואתו המהירה. חוזר לפה עכשיו לבקשת המשפחה: זה הזמן. כיהודי חילוני אני מקנא בדתיים כל כך לפעמים על המשמעות במקום האבסורד המוחלט שאני חווה. בשעה הזאת ניקח הכול”.

רשיונו של הנהג שעל פי החשד התפרץ לצומת באור אדום ופגע בנירו לוי, בעת שרכב על אופנוע  – נשלל ביום שני האחרון ל-60 יום, לאחר שנחקר באזהרה במשטרה.

חקירת המשטרה עודנה נמשכת, ובמסגרתה גובים עדויות ומחפשים מצלמות אבטחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות