הזמין רצח של ניצב? ליברמן: ‘ביבי בפאניקה, טענה מופרכת, אתבע’

שר האוצר הגיב לפוסט של יוסי כמיסה, פעיל לשעבר בישראל ביתנו, שטען כי ליברמן הציע לו 100 אלף דולר כדי לרצוח בכיר במשטרה •ליברמן רמז כי נתניהו עומד מאחורי הפרסום של כמיסה ותקף: "מהלך זדוני, מעולם הוא לא היה עוזרי כפי שטען. תביעת דיבה"
אריה ריבקינד
ה' אלול התשפ"ב / 01.09.2022 20:50

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיב היום (חמישי) לפוסט של יוסי כמיסה, פעיל לשעבר בישראל ביתנו, שטען כי היה עוזרו  – וכי באותה תקופה ליברמן הציע לו 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה.

יו”ר ישראל ביתנו הודיע כי יגיש תביעת דיבה נגד כמיסה.  ליברמן גם רמז שנתניהו קשור לפוסט שכתב כמיסה.

“נתניהו בפאניקה” , כתב ליברמן בפוסט ארוך במיוחד שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, בתגובה לפוסט שפרסם כמיסה. “אתמול בשעה 18:00 התקיימה מסיבת עיתונאים בהשתתפותי בחדר המצב של משרד החינוך, יחד עם שרת החינוך ומזכ”לית הסתדרות המורים, בה הכרזנו על הסכם שכר חדש, ששידרג משמעותית את מערכת החינוך והסיר את איומי השביתה בבתי הספר – בשורה חשובה שנוגעת לכל בית בישראל.
“זמן קצר לאחר אותה מסיבת עיתונאים, באותו ערב, הוצג בערוץ 12 סקר חדש שמצביע על התחזקותה של מפלגת ישראל ביתנו.
“מיד עם יציאתי ממסיבת העיתונאים בשעה 18:30 התפרסם פוסט נאצה על ידי איש אחד, בשם יוסי כמיסה ובו טען שהיה העוזר שלי ושהצעתי לו 100 אלף דולר עבור רצח ניצב במשטרה. כמובן שמדובר בטענה מופרכת של אדם הזוי שמניעיו רחוקים שנות דור מלהיות תמימים וטהורים. מדובר במהלך זדוני ומתוכנן כחלק מקמפיין נגדי ונגד מפלגת ישראל ביתנו”.

ליברמן טען כי כמיסה מעולם לא היה העוזר או היועץ שלו, “אלא פעיל במפלגת ישראל ביתנו בימים שקודמים להקמתה ובימים הראשונים שלאחר הקמתה”. לדברי ליברמן, “מעולם האיש לא מונה לשום תפקיד באופן רשמי ובאופן בלתי רשמי, ומעולם לא שולמה לאיש משכורת מטעמי או מטעם המפלגה”.

שר האוצר הבהיר כי השיחה האחרונה בינו לבין כמיסה התרחשה לפני כ-18-20 שנה.

עוד  כתב: “בהיותו איש משטרה בעבר, השאלה הראשונה שעולה היא – מדוע עם קבלת הצעה מן הסוג הזה, כפי שהוא מצהיר, האיש לא הגיש תלונה במשטרה? הרי גם אי הגשת תלונה במקרה כזה היא עברה על החוק, מה שמביא את האיש עצמו לעבור כביכול על החוק. לפי טענתו, תלונה בנידון הוגשה על ידו רק לפני כחודש, כלומר באופן ‘תמוה’ רק אחרי פיזור הכנסת והיציאה למערכת הבחירות הנוכחית”.

לדבריו, “כל מי שקצת יתעמק או ישוחח עם האיש יבין שמדובר באדם מתוסכל ומתוסבך שאת כל התסכולים והאכזבות שלו הוא החליט לנתב לכיוון אביגדור ליברמן וזאת על מנת לזכות בתשומת לב ופרסום”.

הפוסט של ליברמן הגיע כתגובה  לדברים שיוסי כמיסה פרסם אתמול בחשבון הפייסבוק שלו.

“אני פונה לגברתי היועצת המשפטית לממשלה, במשך חודש יושב מידע מודיעני בלהב על פוליטיקאי שהציע לרצוח ניצב במשטרה ובכל זאת שקט בגזרת היועמ”שית”, כתב כמיסה. “השאלה למה?! פוליטיקה? אני מציע לך גברתי להזמין אותי ואת ליברמן לפוליגרף. נשאל שאלה אחת – האם ליברמן הציע לי 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה?”.

בתגובה לפוסט שפרסם  ליברמן הערב, צייץ  יוסי כמיסה בטוויטר: “ליברמן פירסם פוסט היסטרי, מלא שקרים וגדופים. גודל הפוסט כגודל ההיסטריה שלך. מה יותר פשוט אדון ליברמן מאשר להגיע למשטרה לעשות פוליגרף ואז נדע מי משקר אתה או אני. פרשתי מהמשטרה לאחר שהצעת לי להיות מספר 8 ברשימה לכנסת. יש מכתב מחברך עו”ד יואב מני למשטרת ישראל לאפשר לי להתמודד לרשימת לכנסת. נזכיר לך שאתה מינית אותי למתאם השר והמנכל במשרד התשתיות. הכל רשום בנציבות שירות המדינה.

“אשמח להיפגש איתך סוף סוף בבית משפט ושם נחשוף את אמת. לך לפוליגרף!”

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממש פוטין
    01/09/2022 22:36
    רבקה
  1. פוטין

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   02/09/2022 17:32

      🐷 🐖 🦍 🦧 🐕‍🦺 🐺 או אחד מאלו נראה ששני הוורודים בול הוא…

  2. לא הזמנת
    02/09/2022 10:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. לך איתו לפוליגרף מגיע לציבור לדעת את האמת

  4. לא ביבי לא חוקרים
    02/09/2022 22:14
    יגאל שרון
  5. יש להניח שמידע כזה היה מתפרסם על ביבי משטרת ישראל והיועמשית היו כבר למחרת ב0600 מתחיצבים בבית נתניהו , לא ביבי לא חוקרים עוד פעם הוכחה שכנראה 20 d9 לא יעזרו במשטרה ובפרקליטות , הכל רקוב הכל מושחת קודם כל שי ניצן לחקירה למשפט ולכלא ,בדרך שלא ישכח לקחת את מנדלבלוף . ליאת בן ארי אלשייך ואחרים כולם מושחתים תופרי תיקים