‘מה אכפת לי ביבי או לא ביבי?’ הדר מוכתר חושפת השיחה עם אבידר

יו"ר 'צעירים בוערים' הסבירה ב-103FM מדוע היא מסרבת לחבור לאלי אבידר - והתייחסה למצבה בסקרים: "מה שקורה פה זה לא פחות מהיסטוריה. לא הייתה מפלגה שעם אפס תקציב הצליחה להגיע לנתון כזה בסקר ראשון" • "אפילו אין לי יועצים. בא לי להגיד משהו? אני מצייצת בטוויטר"
חרדים 10
ה' אלול התשפ"ב / 01.09.2022 13:20

הדר מוכתר מחזקת את כוחה מדי יום: לאחר שסיימה את הליך הרישום של מפלגתה ‘צעירים בוערים’ אצל רשם המפלגות – הצליחה בסקר המנדטים שפורסם אמש בחדשות 12 להגיע ל-1.5%, אמנם מתחת לאחוז החסימה, אך עבור מפלגה שעד כה נתפסה כקוריוז, מדובר בהישג של שני מנדטים.

הבוקר (חמישי) שוחחה מוכתר עם סיון כהן ב-103FM והבהירה כי אין בכוונתה לחבור לאלי אבידר: “הוא מונע משנאה לנתניהו, מה אכפת לי ביבי או לא ביבי?”.

תחילה התייחסה למצבה בסקרים: “זה הכוח של הציבור ושל הרשתות החברתיות, אלו הדברים שעליהם אני בונה. לקח לתקשורת זמן לעכל שאנחנו לא בדיחה, שאנחנו מייצגים ציבור גדול מאוד במדינה. מה שקורה פה זה לא פחות מהיסטוריה. לא הייתה מפלגה במדינת ישראל שעם אפס תקציב הצליחה להגיע לנתון כזה בסקר ראשון. אין לי כלום, כשקנינו רמקול אספנו מגבית מכל החברים”.

כאשר נשאלה האם מישהו מממן את מפלגתה, השיבה בנחרצות: “כלום – אף אחד לא נותן לי כסף ואף אחד לא מייעץ לי, אפילו אין לי יועצים. בא לי להגיד משהו? אני מצייצת בטוויטר. אני לא מתייעצת עם אף אחד, לטוב ולרע”.

היא התייחסה לדבריו של עורך הדין גונן בן יצחק, שטען כי לא הצליח לקבל ממנה תשובות על עמדותיה בטוויטר – ואף אמר כי היא לא חושפת את כל האמת (“זה קמפיין שנועד למנוע מצעירים שמאלנים להצביע”): “אפילו לא יודעת מי הבן אדם הזה. זה שקר מוחלט וחבל שזה מה שהוא חושב על הצעירים – אף אחד, אף אחד לא עומד מאחוריי. אנשים עוזרים לי בהתנדבות וזה הדבר הכי היפה בעולם. הם באים איתי לעשות בלגן בשוק הכרמל. אין פוליטיקאי, אין טייקון ואין משרד פרסום.

“איילת שקד עושה קמפיין עם 10 מיליון שקל בחשבון הבנק, אני עם אפס תקציב. למה אנחנו מצליחים? כי האותנטיות מוכרת”.

היא הצהירה כי מבחינתה, היא מעוניינת לקבל את תפקיד שרת השיכון או “שרה כלכלית אחרת”: “אני רוצה כוח כדי לשנות למען הצעירים”.

על האפשרות כי תחבור לאלי אבידר, ממנו קיבלה הצעה – אמרה: “הוא התקשר בעצמו ואמר לי שהוא רוצה לרוץ ביחד. דיברתי איתו בקושי 10 דקות, אני לא יכולה לחשוב על ריצה משותפת. הוא לא מייצג את העקרונות והאידאולוגיה שלי. הוא מונע משנאה לנתניהו, מה אכפת לי מביבי לא ביבי? לי אין שום בעיה עם אותם הפוליטיקאים. אני רוצה לשתף איתם פעולה כדי לקדם את האידאולוגיה של הצעירים. מה אכפת לי מימין ושמאל? אם זה לא יוקר המחייה – זה לא מעניין”.

מח”כ אלי אבידר לא נמסרה תגובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות