מעצר השודד שהטיל אימה על נשות ב”ב הוארך ב-5 ימים: כך הוא נלכד

זאור חניקישייב, עד המדינה מפרשת 'הברנוער', נעצר בחשד למעורבות בסדרת מעשי שוד בבני ברק • חניקישייב, שמכנה עצמו 'זיו חן', חשוד בחטיפת תיקים וארנקים מנשים ברחובות בני ברק, תוך שהוא רכוב על אופנוע • מעצרו הוארך ב-5 ימים
חיים טוויל
ה' אלול התשפ"ב / 01.09.2022 14:07

זאור חניקישייב, בן 34, עד המדינה מפרשת ‘הברנוער’ נעצר אמש בחשד למעורבות בסדרת מעשי שוד שהטילו אימה על נשות בני ברק.

חניקישייב, שמכנה עצמו ‘זיו חן’, חשוד בחטיפת תיקים וארנקים מנשים שצעדו ברחובות עיר התורה והחסידות.

בית המשפט האריך היום (חמישי) את מעצרו ב-5 ימים.

חניקישייב, נעצר אתמול לאחר שוד שהתרחש ברחוב השומר בבני ברק, כאשר רוכב אופנוע שדד מאישה את תיקה האישי – ונמלט.

הוא נעצר על ידי השוטרים כשבידו מכשיר הטלפון של הקורבן, סמוך למקום מגוריו. הוא היה רכוב על קטנוע שלא שייך לו.

לפי דיווח בחדשות 12, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-9 ימים, כשהוא חשוד בחטיפת ארנקים ותיקים אישיים מקשישות, עבירות שוד ותקיפה לשם גניבה וכן בעבירות של גניבה.על פי פרוטוקול בית המשפט, הוא חשוד בלפחות 10 מקרים דומים מהתקופה האחרונה.

על פי השופט הממונה על התיק, קיים חשד סביר נגדו ועל כן האריך את מעצרו עד ה-5.9.

עו”ד חי הבר המייצג את החשוד, אמר בתגובה: “למרבה הצער כבר התרגל מרשי כי כל פרק זמן מסוים דופקת לו המשטרה על הדלת ומנסה לייחס לו עבירות פליליות נוספות. מרשי מכחיש כל קשר למיוחס לו ובכלל לא מבין מה רוצים ממנו. מרשי תקווה כי יגיע השלב שתיתן לו המשטרה לחזור לשגרת חיים נורמלית ותפסיק להציק לו בגלל ‘חוב העבר'”.

המעצר של השודד התבצע לאחר שאתמול בשעות הערב המאוחרות, התקבל דיווח במוקד ארגון ‘השומרים’ בבני ברק על שוד נוסף שהתרחש ברחוב השומר. עשרות מתנדבי הארגון שהגיעו בתוך כחצי דקה מעת קבלת הדיווח לזירה,  גבו עדות מהאישה שנשדדה ומעדי ראיה, וזיהו מהעדות כי מדובר באותו שודד שהטיל איימה על נשות העיר לאחר מקרי שוד נוספים בחודשיים האחרונים.

לאחר העדות, האישה הוסיפה פרט נוסף “מידע זהב”, שהוביל את המתנדבים לזהות את החשוד. מוקדן הארגון יצר קשר עם המשטרה והעביר להם את המידע שהתקבל מהאישה שנשדדה.

הודות למידע המהיר, הצליחה המשטרה להניח תוך זמן קצר את ידה על החשוד באירועי השוד. לאחר המעצר, מתנדבי השומרים סרקו במשך שעה ארוכה באזור מגוריו של השודד עד למציאת האופנוע עמו, על פי החשד, בוצעו מקרי השוד.

מהשומרים נמסר: “בשבועות האחרונים מתנדבי הארגון פעלו לילות כימים, התחקו אחר מאות מצלמות אבטחה, גבו עדויות מעדי ראיה ובזכות הפעולות והצלבות המידע שנעשו, הצליחו לעצור את השודד שהטיל אימה על נשות בני ברק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות