בבני ברק: 4 ילדים ישנו בחדר עם גנרטור, שאפו חומר רעיל – ואושפזו

4 ילדים בני 3 עד 13, שנמו בחדר עם גנרטור בשל הפסקת חשמל, התעוררו בביתם ברחוב רבי שמואל וינרב בבני ברק עם קוצר נשימה - ופונו לבית חולים • שלושה מהם במצב בינוני ואחד במצב קל
חיים טוויל
ה' אלול התשפ"ב / 01.09.2022 11:00

בקרית הרצוג: ארבעה ילדים סבלו הלילה  (חמישי) מקוצר נשימה, ושלושה מהם היו בהכרה מעורפלת, לאחר שנמו בחדר עם גנרטור – בשל הפסקת חשמל. ככל הנראה הם שאפו אדי חומר רעיל.

ממד”א נמסר כי בשעה 03:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב דן, על 4 ילדים שככל הנראה  שאפו אדי חומר רעיל במהלך שינה בחדר עם גנרטור, והתעוררו עם קוצר נשימה, בבית ברחוב רבי שמואל וינרב בבני ברק.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו להם טיפול רפואי ופינו לבית החולים שניידר 4 ילדים בני 3 עד 13, מהם שלושה במצב בינוני ואחד במצב קל.

לאחר טיפול ראשוני, הם הועברו על ידי צוותי מד”א לבית חולים שמיר אסף הרופא – לטיפול בתא לחץ.

פאראמדיקים של מד”א, ישי אביטן ורות רז, סיפרו: “כשהגענו למקום, ראינו ברחוב מחוץ לבניין 4 ילדים. הם סבלו מקוצר נשימה ושלושה מהם היו בהכרה מעורפלת. סיפרו לנו שהם ישנו בחדר עם גנרטור וככל הנראה שאפו אדי חומר רעיל.

“הענקנו להם טיפול רפואי מהיר שכלל מתן חמצן ופינינו אותם לבית החולים, כשמצבם של שלושה בינוני עם קוצר נשימה משמעותי, וילד כבן 3 במצב קל”.

מהמשטרה נמסר: המשטרה פתחה הבוקר בחקירה עם קבלת דיווח בגין שאיפת חומרים מסוכנים של בני משפחה בדירה ברחוב וינרב בב”ב. שוטרים הגיעו במהירות למקום, איתרו את בני המשפחה ופינו אותם מהדירה.

מתחקור ראשוני מסתמן, כי בבית הופעל גנרטור בשל הפסקת חשמל אזורית, ובני המשפחה נפגעו בשל שאיפת חומרים רעילים שנפלטו מהגנרטור.

כתוצאה מכך, בני המשפחה, הורים ושלושת ילדיהם – בני 13, 12, ו-3 פונו לקבלת טיפול רפואי.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות