תושב גוש עציון ריסס כתובות “רוצח” על רכבו של מאיר רובינשטיין

תושב גוש-עציון בן 39 נעצר בחשד שגרם נזק לרכבו של ראש העיר ביתר עילית וריסס עליו כתובות - ככל הנראה בשל החשדות בפרשת 'נקיון כפיים' • בהקלטה שפורסמה ב'רב הנסתר' נשמע חתנו של הרב אליעזר ברלנד,  קושר את רובינשטיין לרצח אבי אדרי ז"ל, לפני יותר מ-30 שנה
חיים טוויל
ד' אלול התשפ"ב / 31.08.2022 18:25

תושב גוש-עציון בן 39 נעצר אחר הצהרים (רביעי) בחשד שפגע ברכבו של ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין – וריסס את המילים “רוצח פדופיל”.  כנראה בעקבות החשדות נגדו בפרשת ‘נקיון כפיים’. כך דיווח שחר גליק בגלי צה”ל.

החלפת כתובת? פה תגלה אם פרטיך כבר מעודכנים בפנקס הבוחרים

מהמשטרה נמסר, כי בשעות הצהריים התקבל דיווח אודות “גרימת נזק וריסוס כתובות על כלי רכב של נבחר ציבור תושב ביתר עילית”.

עם קבלת הדיווח פתחה המשטרה בחקירה.

אחר הצהרים אותר על ידי השוטרים חשוד במעשה.

“החשוד, בן 39, תושב אחד היישובים בגוש עציון, נעצר להמשך חקירה”, נאמר בהודעת המשטרה.

הרקע למעשה נבדק, החקירה נמשכת.

בהקלטה בלעדית שפורסמה לפני כחודשיים וחצי  בתאגיד השידור הציבורי כאן 11, מתוך החלק השני של התחקיר ‘רב הנסתר’ שחשף את הפרשייה שהובילה לפתיחת החקירה שקיבלה את השם ‘ניקיון כפיים’, נשמע צביקה צוקר, חתנו של הרב אליעזר ברלנד,  קושר את ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, לרצח אבי אדרי בירושלים, לפני יותר מ-30 שנה.

ארגון ‘משמר הדמוקרטיה הישראלית’ פנה באותם ימים, במהלך מעצרו של רובינשטיין, לחברי מועצת העיר ביתר עילית, בדרישה שהמועצה תעשה שימוש בסמכותה על-פי חוק – ותעביר מכהונתו את ראש העיר, בשל החשדות נגדו.

באחד הדיונים בבית המשפט לפני כתשעה חודשים, המשטרה טענה כי ראש העיר נכח ברצח של אבי אדרי ז”ל, אז בן 41, בשנת 1990. עוד טענו במשטרה כי הוא פעל עם אחרים, ויחד הם הובילו לרצח.

על פי עדויות, רובינשטיין שהיה אז כבן 18, התחזה ל’נערת פיתוי’: הוא היה מחופש לאישה ונהג ברכב שהוביל את אדרי, שנסע אחריו, לזירת הרצח ביער רמות – שם נכחו גם מעורבים אחרים.

רובינשטיין הכחיש לאורך כל שלבי חקירתו את מעורבותו בפרשה.

במשטרה העריכו אז כי התיק נגדו ייסגר לאחר שלא הושגו ראיות משמעותיות למעורבות שלו – בעבירות שלא חלה עליהן התיישנות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות