נחשפה כת משיחית שניצלה יהודיות כדי “לקרב הגאולה”

שי וייספיש
|
י"ב אלול התשע"ד / 07.09.2014 11:39
המשטרה חשפה פרשה מזעזעת בה מעורבת ‘כת משיחיסטית’ שראשיה חשודים בניצול בנות בשיטות שונות, תחת השפעת סמים ואלכוהול, בכדי “להציל את עם ישראל ולקרב את הגאולה” • הבוקר נעצרו 4 מהחשודים המרכזיים בפרשה

משטרת ישראל חשפה הבוקר (ראשון) פרשה מזעזעת בה מעורבת ‘כת משיחיסטית’ שראשיה חשודים כי ניצלו בנות בשיטות שונות, תחת השפעת סמים ואלכוהול, וזאת בכדי “להציל את עם ישראל ולקרב את הגאולה”.

 הכת המסוכנת נחשפה לאחר חקירה סמויה, שנערכה בארבעת החודשים האחרונים על ידי היחידה המרכזית של מחוז ש”י, והבוקר נעצרו ארבעה מהחשודים המרכזיים בפרשה. 

החקירה החלה לפני כארבעה חודשים, כאשר למשטרת ישראל הגיעה תלונה על כך שאנשי כת מנצלים את הבנות שנכנסות אליה.

לאחר קבלת התלונה נפתחה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ש”י שכללה פעילות מודיעינית, מבצעית, וחקירתית.

במהלך החקירה התגלו מספר דרכי פעולה ‘מסמרי שער’ של הכת בהם: חשד שטיפת מוח לנשים שעיקרה – גאולת עם ישראל תבוא על ידי “ניצוצות” שעיקרן מעשים שונים שנועדו לטהר את הגויים; חשד ליצירת תלות בראשי הכת על ידי שימוש בסמים ואלכוהול, וביצוע מעשים שונים תחת השפעת אלכוהול וסמים; חשד כי מנהיגי הכת לקחו כסף מגויים שניצלו את הבנות; פיזור והפצת פעילות הכת הייתה בכל רחבי הארץ; חשד כי ראשי הכת “החזירו” בתשובה בנות במטרה לגייסם לאקט ה”דתי” שעיקרו גאולת ישראל, לשיטתם.

הבוקר נעצרו, כאמור, ארבעה חשודים מרכזיים – מנהיגי הכת ופעילי הכת: תושב קריית ארבע בן 60, תושב אשקלון בן 47, תושבת קריית ארבע בת 40 ותושבת ירושלים בת 39.