התיק פוענח: תושב שכונת רמות חנק למוות את אחיינו בן הארבע

הדוד בן ה-27 חנק את אחיינו למוות בחדרו שבדירת הסבא והסבתא • לאחר מעצרו, הדוד החשוד ברצח נשלח לאשפוז • מחר צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגדו
חיים טוויל
ד' אלול התשפ"ב / 31.08.2022 12:54

המשטרה הגישה בתחילת השבוע הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום נגד תושב שכונת רמות בירושלים החשוד ברצח אחיינו בן ה-4, בשבת לפני כשבועיים וחצי.

החלפת כתובת? פה תגלה אם פרטיך כבר מעודכנים בפנקס הבוחרים

במהלך השבת התקבל דיווח במשטרה אודות ילד כבן 4 שנפצע באורח אנוש בדירת סבו וסבתו בשכונת רמות. יום למחרת נקבע מותו בבית החולים.

שוטרי תחנת לב הבירה שהוזעקו לדירה, עצרו את דודו בן ה-27 של המנוח לחקירה, זאת לאחר שעלה כי הילד שהה יחד עם החשוד שמתגורר בדירה של הבא והסבתא.

מחקירת האירוע עלה, כי בשלב מסוים הבחינו בני הבית כי הילד לא נענה לקריאתם והחלו לחפש אחריו.

בשלב מסוים פרצו בני המשפחה את דלת החדר של החשוד שהייתה נעולה, שם מצאו את הילד מוטל על הרצפה ואילו החשוד, דודו, יושב בסמוך אליו.

הילד פונה, תוך מאמצי החייאה, להמשך טיפול רפואי. החשוד נעצר לחקירה שהוטלה על ידי מפקד מרחב ציון תנ”צ קובי יעקובי על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון. חרף מאמצי הצוותים הרפואיים, יממה לאחר מכן נקבע מותו של הילד בבית החולים.

ממצאים רפואיים וממצאי החקירה העלו כי על פי החשד סיבת המוות הנה שנק (חנק) שעל פי החשד נגרם על ידי החשוד במעשה.

לאחר מעצרו, החשוד נשלח לאשפוז ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

בתחילת השבוע הוגשה נגד החשוד במעשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום, ומעצרו של החשוד ברצח הוארך עד למחר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות