הנדל: היה מו”מ בין תקווה חדשה לנתניהו • אלקין: נואש כי לא עובר

שר התקשורת, מראשי 'תקווה חדשה' בכנסת האחרונה, טען כי הוא היה זה שסיכל את ההסכם • עד היום הכחישו סער ואנשיו כל מו"מ כזה • אלקין: "הנדל נואש לאור העובדה שהוא ומפלגתו לא עוברים את אחוז החסימה. אין שופטים אדם בשעת צערו"
חרדים 10
ד' אלול התשפ"ב / 31.08.2022 09:49

שר התקשורת יועז הנדל, מראשי ‘תקווה חדשה’ בכנסת האחרונה, חשף המפלגה אכן קיימה משא ומתן עם נתניהו והליכוד לפני פיזור הכנסת. הנדל אמר את הדברים בחוג בית שקיים בתל אביב – וטען כי הוא זה שעצר את השיחות. הדברים פורסמו בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב.

החלפת כתובת? פה תגלה אם פרטיך כבר מעודכנים בפנקס הבוחרים

עד היום הכחישו גדעון סער ואנשי ‘תקווה חדשה’ כל משא ומתן שכזה.

הנדל דיבר בחוג בית על הקמפיין שעושים במחנה הממלכתי של בני גנץ וסער נגד המפלגה שלו ושל שקד: “פרסמו שבדף המסרים של כחול לבן יש אמירה שאיילת שקד תשלים לנתניהו ל-61. בכל ריאיון לחזור על זה ששקד תשלים לביבי ל-61. לא ציינו את השם שלי. אני מניח שיודעים למה, כי זה נשמע לא אמין. אבל אני אומר לכם שזה קצת פחות ממלכתי ממה שחשבתי, המתקפה הזו.

“קצת מוזר שבמפלגה שיש בה אנשים שרצו להשלים לביבי ל-61 לפני חודש, ועשו כמעט הכול כדי להשלים ואני זה שעצרתי את זה, מאשימים אותנו שאנחנו נשלים לו ל-61”.

שר השיכון והבינוי זאב אלקין הכחיש בריאיון לאריה גולן בתוכנית – ואמר: “הנדל נואש לאור העובדה שהוא ומפלגתו לא עוברים את אחוז החסימה. לא שופטים אדם בשעת צערו”.

מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה: “אין יסוד לדברים. היחידים שהוכיחו במעשים כי אין בכוונתם לשבת בממשלה עם נתניהו – נמצאים היום במחנה הממלכתי. עכשיו כשגם יועז הנדל מודה ששקד תשלים לנתניהו ממשלת קיצונים צרה בה היא תהיה האצבע ה-61, ברור שרק המחנה הממלכתי יוכל להקים ממשלה רחבה ויציבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות