שקד: פולארד ספג איומים על חייו, עבר מה שעברו חברי ימינה שפירקו

יו"ר הרוח הציונית על התמיכה של יהונתן פולארד והחרטה: "קיבל מבול של הודעות נאצה. מגעיל ועצוב כשרואים את ההודעות והתגובות שקיבל" • "לא נכון היה להקים ממשלה עם רע"מ. אני מצטערת על כך"
חרדים 10
ד' אלול התשפ"ב / 31.08.2022 09:41

יו”ר מפלגת הרוח הציונית, השרה איילת שקד, התייחסה הבוקר (רביעי) לפרשת התמיכה בה ובמפלגתה מצד יהונתן פולארד ובחזרתו בו מתמיכתו.

החלפת כתובת? פה תגלה אם פרטיך כבר מעודכנים בפנקס הבוחרים

“פולארד אדם חכם, חד וערכי שהקריב את חייו למדינת ישראל, מהרגע שהודעת התמיכה שלו בי יצאה לתקשורת הוא קיבל מבול של הודעות נאצה, כולל איומים על חייו”, אמרה שקד בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’.

לדבריה, “בראייה לאחור ובדיעבד אני שמחה שהוא יצא מהשיח הרעיל הזה בפוליטיקה הישראלית. אדם כמוהו טוב שיישאר בלב הקונצנזוס”.

היא הוסיפה כי העליהום והתגובות המכוערות כלפי פולארד הגיעו ממחנה אחד. “זה מגעיל ועצוב כשרואים את ההודעות והתגובות”.

היא טענה: “חברי מפלגתי שפירקו את הממשלה עברו מה שיונתן פולארד עבר. הייתה הסתה יומיומית מול הבתים הפרטיים שלהם. בסך הכל הבאנו הישגים טובים בממשלה הזו, אבל חצי מהעם הרגיש שגנבו לו את המדינה. זו הבעיה של ממשלות צרות ולכן אנחנו צריכים ממשלה גדולה ורחבה”.

שקד ציינה כי חתרה לאחר הבחירות הקודמות להקמת ממשלת ימין, אך הדבר לא צלח. “לא היה אדם שרצה יותר ממני להקים ממשלת ימין. האופציה היתה בחירות או הקמת הממשלה האחרונה”.

השרה הודתה שהשותפות עם רע”מ בקואליציה היתה מוטעית. “אנשים חששו שבעקבות השותפות הזהות היהודית נפגעה. גם אם אני חושבת שהזהות היהודית לא נפגעה, אני לא יכולה להתעלם מכך שאנשים חששו לגורלה של הזהות היהודית במדינת ישראל ולכן לא נכון היה להקים ממשלה עם רע”מ. אני מצטערת על כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין מה לומר
    31/08/2022 10:36
    איציק
  1. את זאת שבנתה את הממשלה הזאת.
    את בעצמך הקמת אותה את עשית הכל בשקט ומאחורי הקלעים.
    ולמי התחברת היום להנדל?
    באמת