הליכוד בהלם: שקד, הצלחת לעבוד גם על פולארד. לאן עוד תגיעי?

חברי כנסת מהליכוד הגיבו על קריאתו של יהונתן פולארד להצביע לאיילת שקד: "את מבינה בכלל איזה נזק פוטנציאלי עשית לגיבור ישראל הזה?" • ומה מלמד הודעת התמיכה שלו?
אריה ריבקינד
ג' אלול התשפ"ב / 30.08.2022 15:36

חברי כנסת מהליכוד הגיבו היום (שלישי) על קריאתו של יהונתן פולארד להצביע לאיילת שקד ומפלגת ‘הרוח הציונית’.

“איילת הצלחת לעבוד גם על פולארד”, כתבה ח”כ מירי רגב בחשבון הטוויטר שלה. “הצלחת לגרור גם אותו לתוך מחול השקרים שלך. ניצול פוליטי ציני וקר של איש יקר ועתיר זכויות. לאן עוד תגיעי?”

ח”כ גלית דיסטל אטבריאן צייצה: “היית חייבת לגרור את האיש האהוב הזה שעם שלם מוקיר ומעריך ישר לתוך המדמנה הפוליטית שלך? את מבינה בכלל איזה נזק פוטנציאלי עשית לגיבור ישראל הזה? ותזכירי לי בדיוק מתי התנצלת? הוא צריך להתנצל בשמך? הוא? דווקא הוא?”

ח”כ יואב קיש: “למי ששכח. מפלגת ימינה בראשות בנט ושקד לקחה מצביעי ימין לטובת ממשלת לפיד הנוכחית בתמיכת האחים המוסלמים. שקד היא עדיין מכהנת כשרה בממשלה זו. אפס חשיבות לאמירות שיוצאות ממנה, הכל שקרים. אסור למצביעי הימין לתמוך באותם אלו שהעלו את הממשלה המסוכנת הזו לשלטון. שמאל אנטי ציוני בתחפושת”.

השר יועז הנדל הגיב לרגב: “מירי מאז ההתנתקות שדיבררת בחדווה רבה את עובדת על הליכוד שאת ימין. הרבה דיבורים. זה ניצול קר וציני. לגבי פולארד, תכבדי את הבחירה שלו. הוא אדם רציני. מפלגת הרוח הציונית זה הבית של הימין שמאס בשיח שלך ורוצה לחלץ את ישראל מהבוץ”.

הפרשן יואב קרקובסקי מכאן חדשות הגיב: “הודעת התמיכה של יונתן פולארד באיילת שקד מלמדת הרבה מאוד. פולארד חוזר וחוזר וחוזר על כך ששקד עשתה טעויות שהיא לא תחזור עליהן. שהיתה נתונה להשפעות פוליטיות ועכשיו היא נקייה מהן. פרשנות: הטעות – ממשלת השינוי / ההשפעה הפוליטית: בנט. מסקנה: שקד בגוש נתניהו. רק כך ניתן להבין את פולארד”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות