מתפללים ממודיעין עלית וי-ם שנכנסו לקבר יוסף נורו ורכבם נשרף

חמישה ישראלים שנכנסו ללא תיאום עם רכבם להתפלל בקבר יוסף בשכם נורו בידי מחבלים ורכבם הוצת • כוחות צה"ל חילצו אותם מהמקום: שניים מהם נפצעו קשה ובינוני • אחד פונה במסוק • יוסי דגן: "הרשות הפלסטינית אחראית לטרור הרצחני. קורא לציבור להיכנס רק בכניסות המתואמות"
חיים טוויל
ג' אלול התשפ"ב / 30.08.2022 09:07

חמישה ישראלים שנכנסו הלילה (שלישי) עם רכבם להתפלל בקבר יוסף בשכם, נורו בידי מחבלים בסמוך למתחם. רכבם הוצת, והם התחבאו ברחוב סמוך לקבר יוסף, עד שכוחות צה”ל חילצו אותם.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

שני מתפללים נפצעו באורח קשה ובינוני מהירי.

הפצועים, תושבי ירושלים ומודיעין עילית, פונו לבתי החולים בילינסון בפתח תקווה ושיבא תל השומר. אחד הפצועים פונה במסוק צבאי.

שלושת הישראלים ששהו במקום ולא נפצעו נלקחו לתחנת המשטרה. כוחות צה”ל נכנסו לשכם והחלו בסריקות אחרי חשודים בירי.

דובר צה”ל מסר: “אזרחים ישראלים נכנסו הלילה ללא תיאום אל העיר שכם שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון. בזמן שהותם בעיר התבצע ירי לעברם שכתוצאה ממנו נפצעו האזרחים. כוחות צה”ל נכנסו למרחב העיר שכם על מנת לחלץ את האזרחים. האזרחים חולצו על ידי הלוחמים ופונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר: “שוב אירוע טרור ברברי מבית הרשות הפלסטינית, הרש”פ אשר מסיתה, ומעודדת טרור, היא שאחראית לניסיון הרצח הברברי. אנו תפילה לרפואת הפצועים וממתינים לחילוצם בשלום בידי כוחות צה”ל מחטיבת שומרון.

“אני שב וקורא, בשם רבני השומרון, להיכנס לתפילה בקבר יוסף, רק בצורה מתואמת ומוסדרת עם צה”ל לתפילה בקבר יוסף, מידי חודש ישנם כניסות, מסודרות ומתואמות, לצערנו כל כניסה לא מתואמת היא סכנת נפשות. אני קורא לצה”ל לשים ידיו על המחבלים, ולמגר את קיני הרוצחים בשכם, רק שליטה מלאה של צה”ל בקבר יוסף תוכל לשמור על הביטחון המתפללים בשכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אדיוטים מטופשים
    31/08/2022 00:07
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לסכן את חיילי צהל בשביל זה?מענין כמה מהם שרתו בצבא?