נתניהו: יצאתי מודאג יותר משנכנסתי, לפיד וגנץ נרדמו

לאחר פגישת עדכון ביטחוני עם יאיר לפיד בלשכת ראש הממשלה על הסכם הגרעין עם איראן - נתניהו תקף: "לצערי לפיד וגנץ נרדמו בשמירה בשנה האחרונה וגם עכשיו לא עושים דבר בקונגרס ובתקשורת האמריקנית. ביידן לא מרגיש לחץ ציבורי" • גורם בלשכת לפיד: "עודכן על דברים שלא ידע"
אריה ריבקינד
ב' אלול התשפ"ב / 29.08.2022 18:35

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נועד אחר הצהריים (שני) עם ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד בלשכת ראש הממשלה בירושלים, וקיבל ממנו עדכון מדיני-ביטחוני על המאמצים לבלימת הסכם הגרעין עם איראן.

רוצה לדעת אם הפרטים שלך נכונים בפנקס הבוחרים? כאן תמצא תשובה

בפגישה השתתף גם המזכיר הצבאי לראש הממשלה האלוף אבי גיל.

מיד לאחר הפגישה התייצב נתניהו מול מצלמות כלי התקשורת ותקף בחריפות את לפיד ואת שר הביטחון בני גנץ.

”אני מודאג יותר לאחר הפגישה מלפניה”, אמר נתניהו. ”נתמוך בכל צעד פומבי תקיף נגד איראן. לצערי לפיד וגנץ נרדמו בשמירה בשנה האחרונה וגם עכשיו לא עושים דבר בקונגרס ובתקשורת האמריקנית.

”יש לי מסר ברור לאייתולות בטהרן: ב-1 בנובמבר נביא לישראל הנהגה חזקה ותקיפה שתבטיח שעם הסכם ובלי הסכם לעולם לא יהיה להם נשק גרעיני”.

נתניהו הוסיף וציין: “השיחה עם לפיד הייתה עניינית. ממשל ביידן לא מרגיש לחץ ציבורי”.

גורם בלשכת לפיד הגיב: “היתה פגישה עניינית, ראש הממשלה עידכן את נתניהו בהרבה דברים שקרו בשנה וחצי האחרונות ונתניהו לא ידע עליהם”.

לפני הפגישה אמר לפיד: “בנושאים של בטחון לאומי אין בישראל אופוזיציה וקואליציה. ישראל חזקה ותפעל יחד כדי לשמור על האינטרסים הבטחוניים שלה מפני אלה שמנסים לפגוע בנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות